تاریخ انتشار: 1395/06/20 22:04
کد خبر: 262188

خواب های آشفته منصوریان و شرایط حساس

فردا بعد از یکماه تعطیلی دوباره استقلال به میدان می رود و این برا دیگر بهانه ای برای نتیجه نگرفتن وجود نخواهد داشت.
خواب های آشفته منصوریان و شرایط حساس

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، فردا روزی خاص برای منصوریان در تاریخ مربی گری اش می باشد چرا که بعد از یکماه تمرینات مداوم و در اختیار داشتن بازیکنان خود باید به میدان بیاید و نتایج بد گذشته را جبران کند.

سرمربی استقلال که دیر به جمع آبی پوشان اضافه شده بود، بهانه اش این بود که بازیکنان جدید برای هماهنگ شدن نیاز به زمان بیشتری دارند تا بتوانند برنامه ها و تاکتیک های مد نظر او را در زمین پیدا نمایند و البته این موضوع بیراه هم نیست.

اما بعد از گذشت یکماه که تمرینات خوب و منظمی را پشت سر گذاشته اند حالا باید بیایند  و در بازی ما قبل دربی، آمادگی تیم خود را به نمایش بگذارند.

بدون شک امشب یکی از بدترین شب های فوتبالی این مربی جوان و دوست داشتنی است چرا که عدم نتیجه گیری در بازی فردا او را در قعر جدول نگه خواهد داشت و باید در بدترین شرایط تاریخ استقلال به مصاف پرسپولیس برود و این آن چیزی نیست که منصوریان به دنبالش است.

 به هر حال فردا روزی سخت برای سرمربی استقلال خواهد بود شاید حتی سخت تر از دربی چرا که نتیجه گیری در این بازی او را به عنوان مربی که در بهترین شرایط تیم را به مصاف پرسپولیس برده است، معرفی نخواهد کرد.

نویسنده : نادردارستانی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pzq6a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان و نگرانی های قبل از دربی

ترکیب احتمالی استقلال برابر ماشین‌سازی
11 مرد منصوریان برای کسب اولین 3 امتیاز فصل