تاریخ انتشار: 1395/06/20 15:49
کد خبر: 262272

زوج رویایی منصوریان آماده برای تغییر روند استقلال

استقلال تهران فردا در دیداری حساس باید به مصاف ماشین سازی تبریز برود.
زوج رویایی منصوریان آماده برای تغییر روند استقلال

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، استقلال تهران بالاخره هم مانند همه تیم های لیگ برتر تعطیلات یکماهه خود را شت سرگذاشت و آماده است تا بتواند در دیدار با ماشین سازی، نتایج بد چهار هفته ابتدایی لیگ را به فراموشی بسپارد.

 

در بین بازیکنان استقلال دو بازیکن را می توان نام برد که پرسروصداتر از تمامی بازیکنان استقلال و یا حتی می توانیم بگوییم در بین تمامی لیگ های برتر حضور دارند که نتوانستند در دیدارهای اول نظرهای مثبت را به سوی خود جلب کنند.

 

 بختیار رحمانی و کاوه رضایی دو بازیکن کرمانشاهی استقلال زوج ایده آلی در میانه میدان استقلال می باشند که در این یک ماه به فرم خوبی رسیده و می خواهند با درخشش در بازی های آینده استقلال به اثبات برسانند که هفته های اول را نباید به حساب ضعیف بودن آنها دانست.

 

 بدون شک حضور این دو بازیکن خلاق و خوش تکنیک در تیم استقلال می تواند برای منصوریان یک نعمت باشد البته به شرطی که آنها در آمادگی کامل بسر ببرند که گویا این چنین شده است و باید دید که در برابر ماشین سازی و در هفته بعد در دربی 83 این دو بازیکن تا چه اندازه می توانند مثمر ثمر باشند و استقلال و منصوریان را زا این مخصمه بوجود آمده راها خواهند کرد یانه.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45lnoq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازی گرفتن از ستاره ها، مشکل این روزهای استقلال

هر چی بمب را استقلال خریده
محمدنوازی:باید به منصوریان فرصت داد