تاریخ انتشار: 1395/06/10 23:58
کد خبر: 264185

افسوس کاوه و بختیار از نبودن در تیم ملی/استقلال بازنده اصلی این بازی

تیم ملی ایران فردا امشب ساعت 21 اولین دیدار خود را در چهارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 در برابر قطر برگزار خواهد کرد.
افسوس کاوه و بختیار از نبودن در تیم ملی/استقلال بازنده اصلی این بازی

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، شاید امشب یکی از سخت ترین شب هایی باشد که برخی از بازیکنان که تصور می کردند توان حضور در تیم ملی را دارند ولی در آن حضور ندارند، باشد، جایی که هر بازیکنی در هر کشور و با هر ملیتی در آرزوی آن بوده و سقف آرزوهایش حضوردر تیم ملی و جام جهانی است.

اما شاید در بین بازیکنان حال حاضر ایران، دو بازیکن از استقلال را مغموم تر از همه دانست، چرا که آنها اصلا فکرش هم نمی کردند حضور در استقلال آنهم با آن کبکبه و دب دبه تا این حد به ضررشان تمام شود و تیم ملی را از دست بدهند.

کاوه رضایی و بختیار رحمانی با توجه به عملکر بسیار خوبی که در سالهای گذشته داشتند، امسال مورد توجه خیلی از تیم های ایران بودند و اکثر تیم ها  در آرزوی داشتن این دو بازیکن بودند، ولی آنها در نهایت به استقلال آمدند تا شاید بیشتر دیده شده و به راحتی در تیم ملی قرار بگیرند.

اما این پایان کار نبود و متاسفانه استقلال در چند بازی اول لیگ شانزدهم خوب کار نکرد تا خیلی از بازیکنانش که ادعای حضور در تیم ملی را دارند، نتوانند حداقل در این برهه از زمان نظر سرمربی تیم ملی را بسوی خود جلب نمایند.

 به هر حال باید کاوه و بختیار را بزرگترین بازنده های این مقطع از زمان دانست اگرچه به قول کی روش درهای تیم ملی هیچ وقت بسته نخواهد بود و آنها باید عزم خود را جزم کرده تا بتوانند در لیست نهایی تیم ملی قرار بگیرند، جایی که شایستگی اش را دارند و تنها کمی زمان لازم است تا استقلال و بازیکنانش از بحران خارج شده و همانی باشند که باید باشند.


 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mdqvb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زوجی که در استقلال جواب ندادند(عکس)