تاریخ انتشار: 1395/07/04 20:45
کد خبر: 259366

آندرانیک تیموریان یک راز برزگ را فاش کرد!

آندو تیموریان گفت و گویی جالب با یکی از رسانه‌های ارمنستانی انجام داد.
آندرانیک تیموریان یک راز برزگ را فاش کرد!

به گزارش فرتاک ورزشی، مشروح این گفتگو را در ادامه می خوانید:

 

برای اولین بار به ارمنستان می‌آیم

برای اولین بار است که به ارمنستان می‌آیم و از این اتفاق بسیار خوشحالم.  به عنوان یک ارمنستانی خیلی هم خوشحال هستم که اینجا حضور دارم.  شغل من اجازه نمی داد که زودتر از این به اینجا بیایم. افتخار می کنم که در ارمنستان هستم.حس و حالم بسیار خوب است. ما به یک زبان صحبت می‌کنیم. من هیچ مشکلی ندارم. خیلی ها از اینکه ارمنی صحبت می کنم سورپرایز شدند.
 

به من اجازه ندادند در بازی با ارمنستان بازی کنم

آندو درباره دیدار ایران و ارمنستان در سال 2010  و عدم حضورش در آن دیدار گفت: در آن برهه زمانی من  در تیم فولهام بازی می کردم و باشگاهم به من اجازه حضور در این بازی را نداد.
 

ارمنی‌ها در جام جهانی از من حمایت کردند

موقع برگزاری بازی های ایران در جام جهانی پرچم های ارمنستانی را دیدم . در دو جام جهانی 2006 و 2014 حضور داشتم. متاسفانه سال 2010 نتوانستیم به این رقابت ها برسیم. این زیبایی فوتبال است و شیرینی و تلخی های خاص خودش را دارد.  خدا را شکر می کنم که دو بار تجربه حضور در جام جهانی را دارم.
 

پیشنهاد بازی در تیم ارمنستان را رد کردم

11 سال پیش چنین درخواستی به من شد اما من 5، 6 بازی برای تیم ملی ایران انجام داده بودم.  من ایران را عاشقانه دوست دارم. اینجا هیچ تفاوت و تبعیضی قائل نمی شوند. من 33 سال دارم و فعلا می توانم بازی کنم. من امیدورام که ایران برای پنجمین بار در جام جهانی حضور پیدا کند. اگر بتوانم برای سومین بار در جام جهانی حاضر باشم رکورد بزرگی را از آن خودم کرده‌ام.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ryyz6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمرین ١٢٠ دقیقه ای تیم ملی در ایروان همراه با تشویق های کی روش! +عکس