تاریخ انتشار: 1396/08/22 18:12
اختصاصی| حاشیه‌هایی که تمرکز یاران لطیفی را برهم زده است؛
کد خبر: 173921

پیش بازی اکسین-فجرسپاسی؛ فجر با انگیزه سنت‌شکنی می‌کند!

دو تیم اکسین البرز و فجرسپاسی در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف هم خواهند رفت.
پیش بازی اکسین-فجرسپاسی؛ فجر با انگیزه سنت‌شکنی می‌کند!

 اکسین البرز و فجرسپاسی تاکنون در دو بازی به مصاف هم رفتند که ماحصل این تقابل‌ها، یک پیروزی برای اکسین بود و در یک بازی نیز بازی دو تیم به تساوی انجامید و هنوز فجر نتوانسته اکسین را شکست دهد.

اکسین البرز در این فصل، از 12 بازی که انجام داده، 5 پیروزی، 4 تساوی و 3 شکست در کارنامه خود ثبت کرده است و موفق شده 12 گل بزند و 9 گل نیز از حریفان خود دریافت کند. یاران لطیفی در هفته گذشته حواشی فراوانی را مشاهده کردند. مصاحبه‌های متعدد اعضای هیات مدیره علیه برخی افراد، سبب شده تا تمرکز بازیکنان اکسین خارج از مستعطیل سبز باشد و البرزنشین‌ها، شرایط روحی خوبی برای تقابل با فجر ندارند.

در آن سو اما فجرسپاسی باتوجه به برد روحیه بخشی که مقابل ملوان کسب کرد، برای تقابل با اکسین بسیار آماده است. فجری‌ها درصورتی موفق شدند ملوان را شکست دهند که یک گل از ملوان دریافت کردند و سپس به بازی برگشتند و آنها نشان دادند که با تمرکز فوتبال بازی می‌کنند و قطعا روز سختی را برای یاران لطیفی رقم خواهند زد.

فجر از 12 دیداری که در لیگ یک انجام داده است، 5 پیروزی، 3 تساوی و 4 باخت در کارنامه خود ثبت کرده است و 10 گل خورده و 10 گل نیز زده است و به عبارت دیگر، به اندازه گلی که می‌خورد، گل می‌زند. فجر در این فصل در دو بازی موفق شده بیش از یک گل به ثمر برساند و در همان دو بازی، پیروز بازی نیز شده است پس اگر مهاجمان فجر آماده باشند، مدافعان اکسین روز سختی را در پیش خواهند داشت.

چنانچه فجرسپاسی در این دیدار پیروز شود، به صدمین پیروزی فصل خود دست خواهد یافت. فجرسپاسی در 5 سال حضورش در لیگ یک، 99 پیروزی کسب کرده است و پیروزی یاران کلانتری مقابل اکسین، آنها را به رکورد 100 پیروزی در لیگ یک خواهد رساند.

ترکیب احتمالی دو تیم؛

اکسین: سجاد بیرانوند - پویاسیف پناهی - مسعود حق جو - هادی شکوری - میثم آقابابایی - بهمن کامل - محمد حسین پور - سید مهدی حسینی - میلاد سلیمان فلاح - شاهین شفیعی - آرمان رمضانی

فجرسپاسی: پیمان سلمانی - سیدمحمد حسینی - جلال عبدی - علی مصلی نژاد - حمیدجوکار - محمد زینال خیری - محمد پاپی - امین شجاعیان - ابوذر صفرزاده - مهدی دغاغله - شاهین مجیدی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x6bdw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی فجرسپاسی-اکسین البرز/ جدال بهترین خط حمله لیگ یک مقابل بدترین خط دفاعی