تاریخ انتشار: 1396/10/02 13:01
کد خبر: 168069

تماشاگران صبور باشند،قول می‌دهیم شرایط بهتر شود

مدافع جدید ذوب‌آهن از نخستین تجربه حضورش در ترکیب این تیم می‌گوید.
تماشاگران صبور باشند،قول می‌دهیم شرایط بهتر شود

میلاد فخرالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار، در خصوص دیدار با مشکی‌پوشان اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و با تدابیر کادرفنی و انگیزه بالای بازیکنان عملکرد خیلی خوبی داشتیم ولی متاسفانه فوتبال روز بدش را به ما نشان داد. ما در طول نود دقیقه در زمین همه کار کردیم به جز گلزنی، از همه سمت‌ها موقعیت‌سازی کردیم و تک به تک و حتی دروازه‌خالی ایجاد شد ولی متاسفانه توپ‌ها وارد دروازه نشد و روز بدشانسی ما بود.

وی در مورد اولین حضورش در ترکیب تیم گفت: تجربه خوبی بود و بعد از مدت‌ها مصدومیت و 60 روز تمرین فشرده آمادگی بالایی برای حضور در زمین داشتم و فکر می‌کنم عملکرد خوبی هم در زمین داشتم و قلعه‌نویی هم راضی بود. تیم جو خوبی دارد و با اکثر بازیکنان ذوب‌آهن از قبل رفاقت داشتم و با چند نفر پیش از این همبازی بودم و همین باعث شد خیلی زود با جو تیم خو بگیرم و احساس غریبی نکنم.

مدافع ذوب‌آهن در مورد اضافه شدن خودش و بختیار رحمانی به تیم عنوان کرد: بختیار هم بازیکن خوب و باتجربه‌ای است و عملکرد خوبی در ترکیب تیم داشت و من و او هر دو اولین حضورمان در ترکیب تیم موفقیت آمیز بود.

فخرالدینی با اشاره به بازگشت حدادی‌فر و رجب‌زاده به ترکیب تیم خاطرنشان کرد: دو کاپیتان ما خوشبختانه بعد از مصدومیت به ترکیب اضافه شدند و حضور آنها در زمین وزنه روحی و فنی برای ما محسوب می‌شود و امیدوارم از این به بعد همیشه حضور داشته باشند.

وی در مورد صحنه‌ای که روی او خطا شد گفت: داور روی من خطای پنالتی گرفت ولی کمک‌داور تصمیم او را برگرداند و گفت آفساید شده است. روی من واقعاً خطا شد و پنالتی درست بود ولی اینکه در موقعیت آفساید بودم یا نه را نمی‌دانم. در کل داوری مسابقه خوب بود و مشکل چندانی نداشت و تنها صحنه مشکوک همان بود.

مدافع ذوب‌آهن در مورد نفوذهایش به محوطه جریمه حریف اظهار داشت: سبک بازی من طوری است که دوست دارم نفوذ کنم و قلعه‌نویی هم از این سبک بازی خوشش می‌آید، اگر کسی بتواند نفوذ کند و به موقع برگردد تا در دفاع جایش خالی نماند نفوذ کردن هیچ مشکلی ندارد. من هم در چند موقعیت فرصت گلزنی داشتم که متاسفانه از دست رفت ولی قول می‌دهم در دیدارهای بعدی جبران کنم.

فخرالدینی در مورد اعتراض تماشاگران به کادرفنی گفت: تماشاگران بهتر است صبور باشند، مشکلاتی در تیم بود که برطرف شده است. اگر بد بازی کرده بودیم آنها حق داشتند ولی تیم خوب بازی کرد و فقط بدشانس بود. بهتر است صبر کنند و قول می‌دهیم شرایط بهتر شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x6eyz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تعریف و تمجید بازیکن جدید ذوب آهن از قلعه نویی