تاریخ انتشار: 1396/10/09 11:06
کد خبر: 167069

پاسخ دندان شکن مدافع سابق لیورپول و کارشناس فوتبال انگلیس به غرولندهای ژوزه مورینیو

جیمی کاراگر، مدافع سابق لیورپول و کارشناس فعلی فوتبال انگلیس ، درباره انتقادات مربی پرتغالی گفت‌: این ضعف مورینیو را نشان می‌دهد که فقط پول را عامل موفقیت منچسترسیتی بر منچستریونایتد می‌داند.
 پاسخ دندان شکن مدافع سابق لیورپول و کارشناس فوتبال انگلیس به غرولندهای ژوزه مورینیو

و ‌به نقل از گاردین ژوزه مورینیو چند هفته‌ای است که قهرمانی منچسترسیتی در لیگ برتر را با هدایت رقیب دیرینه خود پپ گواردیولا قبول کرده و تنها در صدد ایجاد جنگ روانی است و عنوان کرده گواردیولا بازیکنان زیادی را خریداری می‌کند و همین عامل موفقیت او است.

جیمی کاراگر، مدافع سابق لیورپول و کارشناس فعلی فوتبال انگلیس که رابطه چندان خوبی هم با ژوزه مورینیو ندارد، درباره انتقادات مربی پرتغالی گفت‌: این ضعف مورینیو را نشان می‌دهد که فقط پول را عامل موفقیت منچسترسیتی بر منچستریونایتد می‌داند. اگر گواردیولا، سرمربی منچستریونایتد بود، تردید ندارم که این تیم قهرمان لیگ می‌شد. بازیکنان دو تیم یونایتد و سیتی را با یکدیگر مقایسه کنید و ببینید که کدام تیم از شرایط بهتری برخوردار است. آیا ادرسون از داوید دخئا بهتر است؟ آیا مدافعان مرکزی منچسترسیتی نظیر اوتامندی و جان استونز از اریک بایی و فیل جونز بهتر هستند؟ هواداران منچستریونایتد، فرناندینیو را می‌خواهند یا نمانیا ماتیچ را.

کارشناس فوتبال انگلیس ‌اضافه کرد: منچستریونایتد رکورد نقل‌ و انتقالات فوتبال انگلیس را با خرید پوگبا شکست و در ادامه‌ آنها دوباره رکورد نقل‌ و انتقالات را زدند و این بار لوکاکو را خریدند. یک سال پیش چه کسی راشفورد را با استرلینگ معاوضه می‌کرد؟ آیا وقتی مارسیال از موناکو به منچستریونایتد آمد، اعتبار لروی سانه را نداشت؟ چطور می‌شود که ژوزه مورینیو خرید ۳۰ میلیون پوندی یک مدافع چپ به نام لوک شاو را به یاد نمی‌آورد که هم اندازه گابریل ژسوس هزینه برای باشگاه در بر داشته است.

این کارشناس فوتبال انگلیس در ادامه‌ صحبت‌های خود ‌اضافه کرد: سیتی به این خاطر اول است که پپ گواردیولا بازیکنانش را بهتر شناخته و از مهارت و استعدادهای آنها بهره می‌برد ولی مورینیو فقط به بازیکنان با تجربه تیمش اتکا می‌کند.

منچستریونایتد این هفته‌ باید با ساوتهمپتون بازی کند و منچسترسیتی به دیدار کریستال پالاس خواهد رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x6oql

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جزییات تازه از جنجال دربی شهر منچستر/ پرتاب آب دهان ادرسون به سمت مورینیو