تاریخ انتشار: 1396/01/11 18:48
اختصاصی| سرمربی استقلال اهواز مطرح کرد؛
کد خبر: 220193

بابایی: استرس ملوان برای برد بیشتر از ما بود/ حق ما سقوط نبود!

سرمربی استقلال اهواز گفت: وقتی فشار بازی زیاد می شود مغز دیگر دستور نمی دهد و این مشکلات ایجاد می شود.
بابایی: استرس ملوان برای برد بیشتر از ما بود/ حق ما سقوط نبود!

به گزارش فرتاک ورزشی از خوزستان، حمیدرضا بابایی در خاتمه دیدار مقابل ملوان اظهار داشت:این برد شیرین را به همه ملوانی ها تبریک می گویم. استرس ملوان برای برد بیشتر از ما بود. امیدوارم بین سپیدرود و ملوان یکی به لیگ برتر صعود کند.

وی افزود: ما چیزی برای از دست دادن نداشتیم. تا هشتم تمرین نکردیم و وقتی کار را شروع کردیم تنها 5 بازیکن داشتیم. امروز فضای بازی را از ملوان گرفتیم و فقط دو موقعیت به آنها دادیم. از هواداران ملوان تشکر می کنم که تنها به دنبتال تشویق تیمشان بودند. ما به دنبال یک فوتبال پاک بودیم.

سرمربی استقلال اهواز درباره بیرون کشیدن تیم پس از اعلام پنالتی بیان داشت: فشار روی ما و بچه های ما خیلی زیاد است. مدیریت ما تنهاست. در بازی با گل گهر اصلا مشخص نبود بازی برگزار شود. ما تنها یک روز قبل از بازی جمع شدیم. به هر حال وقتی فشار بازی زیاد می شود مغز دیگر دستور نمی دهد و این مشکلات ایجاد می شود.

وی افزود: ما باید در بازی با سپید رود برنده می شدیم ولی یک گل ما را نگرفتند و یک پنالتی اشتباه گرفتند. باید در قوانین ذکر شود که اگر چنین اتفاقاتی بیفتد چه باید کرد و تنها یک یک عذرخواهی محدود نشود. ما امروز دو کارت زرد به خاطر اعتراض به داوری گرفتیم. به هر حال وقتی توانایی جسمانی پایین بیاید اعتراضات زیاد می شود. در آن بازی ایا بچه های ما خود را روی زمین انداختند تا وقت کشی کنند؟ احترام به داور احترام به قانون است. خیلی ها می گفتند دقیقه 95 باید داور برای ما پنالتی می گرفت. باید فرهنگ فوتبال را همه در این فوتبال یاد بگیرند. از مربی گرفته تا تدارکات. من هم تلاش می کنم این مساله را در تیمم نهادینه کنم.

بابایی در خاتمه گفت: از فریادشیران تشکر می کنم. به محض ورود ما با بنده تماس گرفتند و از طرف ملوان خوش آمد گفتند. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x8d9w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پورموسوی: الفتح تمام شد، به فکر الجزیره هستیم