تاریخ انتشار: 1396/01/19 21:22
کد خبر: 218421

احتمال محکومیت سرپرست پرسپولیس بخاطر مصاحبه عجیب

مصاحبه هفته گذشته سرپرست باشگاه پرسپولیس می تواند باعث محکومیت او شود.
احتمال محکومیت سرپرست پرسپولیس بخاطر مصاحبه عجیب

بعد از باخت پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس مصاحبه عجیبی انجام داد که در آن نکاتی را مطرح کرد.

طاهری در این مصاحبه درباره اتفاقات فصل گذشته صحبت کرد و همچنین پرده از برخی از مسائل پشت پرده برداشت که مشخص نیست طاهری چرا تا الان بابت این اتفاقات سکوت کرده است.

این در حالی است که براساس بند یک  ماده ٢١ مصوب ٢٠١٢ و شق الف و ب ماده ٦ قانون اخلاق فیفا ، طاهری باید مطابق تاکید قانونی مقررات اخلاقی فیفا، این مواردی که در این مصاحبه تهدید به افشای آن ها کرده را به موقع به اطلاع مراجع ذی‌صلاح قانونی می رسانده و در این راه قصور کرده و به تکالیف قانونی خود عمل نکرده است.

طاهری در صحبت هایش مطالبی را عنوان کرد که این یعنی کتمان حقیقت کرده و باید مستند به ماده 62 آئین نامه انضباطی فیفا مصوب 2011 میلادی و ماده 21 قانون اخلاق فیفا مصوب سال 2012 میلادی با محرومیت مواجه شود!

طاهری در مصاحبه بعد از شکست برابر نفت گفت: من خطاب به هواداران تیم‌مان می‌گویم با وجود اختلاف 9 امتیازی که با تیم دوم جدول داریم،‌ امید به قهرمانی نداشته باشند. همانطور که سال قبل عنادی در کار بود و با اشتباه‌های داوری نگذاشتند به حق‌مان برسیم و قهرمان شویم، الان هم روی به کارهایی آورده‌اند تا پرسپولیس نتیجه نگیرد. سال قبل به هر نحوی شده اشتباه‌های داوری را علیه تیم ما رقم می‌زدند، امسال هم علاوه بر اینگونه حواشی اشتباه‌های داوری را آغاز کرده‌اند. نتیجه فوتبال باید درون زمین و جوانمردانه رقم بخورد. سال قبل بیرون از زمین فوتبال نتیجه را رقم زدند و اجازه ندادند قهرمان شویم و امسال هم همین کار را می‌کنند و نمی‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود. گویا صدرنشینی ما و اختلاف امتیازی‌مان با تیم دوم باعث ناراحتی برخی‌ها در فدراسیون فوتبال شده است. یادم می‌آید سال قبل که آقای تاج رییس سازمان لیگ بود با من تماس گرفت و گفت علیه اشتباه‌های داوری موضع بگیرید چون من هم اشتباه‌ها را می‌بینم اما الان چرا این اشتباه‌ها را نمی‌بینند؟


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x8rkz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 طاهری: هواداران 600 میلیون کمک کردند