تاریخ انتشار: 1396/05/01 18:04
شانس بالای فرشاد فلاحت‌زاده؛
کد خبر: 193969

گزینه‌های هدایت نفت و گاز گچساران مشخص شدند

در خبرهای چند روز قبل داشتیم که داریوش یزدی سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال نفت و گاز گچساران یک فصل دیگر در سمت خود ابقاء شد.
گزینه‌های هدایت نفت و گاز گچساران مشخص شدند

 داریوش یزدی پیش از این نیز سرمربیگری تیم‌های استقلال اهواز، نفت مسجد سلیمان و بازی در تیم‌های استقلال تهران و خوزستان را در کارنامه خود داشته در فصل گذشته توانست تیم نفت گچساران را تا مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال بالا برده و این تیم را به عنوان پدیده جام حذفی معرفی کند.

یزدی به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم نفت و گاز گچساران در میان سایر گزینه‌ها توانست با این باشگاه به توافق نهایی برسد و یک فصل دیگر سکان هدایت این تیم لیگ دسته دومی اما با قدمت و ریشه ۵۰ ساله را برعهده گیرد.

وی همچنین گزینه اصلی سرمربیگری تیم‌های اروند خرمشهر، استقلال اهواز، بعثت کرمانشاه و به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی جوانان ایران و پیشنهاد دستیار ویسی در تیم استقلال خوزستان را پس از پایان فصل ۹۶-۹۵ داشته که در این میان باشگاه نفت و گاز گچساران را برای ادامه همکاری پذیرفت.

سه شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۶ داریوش یزدی خبر از اردوی این تیم در تهران می‌دهد. با این وجود در حالی که یزدی در کنار تیم در تهران حضور داشت به یکباره با خبر شدیم این مربی شب گذشته با مدیران این تیم به توافق نرسیده و تمرینات این تیم زیر نظر بهمن فرازمند مربی گچسارانی که سال گذشته دستیار یزدی بوده است به همراه بیاتی دستیار سابق نادریان سرمربی اسبق نفت و جمعی از مربیان گچسارانی که به تهران رفته‌اند مدیریت می‌شود.

 

برخی از منابع آگاه از نزدیک شدن نادریان به نیمکت نفت نیز خبر می‌هند برخی فلاحت زاده را گزینه مناسب میدانند و برخی دیگر نیز از بهمن فرازمند می‌گویند مهم این است که تکلیف تیم هر چه سریع‌تر مشخص شود و آنچه از شواهد پیداست، شانس بالای فرشاد فلاحت زاده، مربی فصل گذشته سایپا حکایت دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xa7yq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی نفت و گاز گچساران از این تیم جدا شد
جدایی برادران یزدی با فوتبال گچساران؛

داریوش یزدی هدایت نفت و گاز گچساران را برعهده گرفت
استارت نفتی‌ها با انتخاب سرمربی؛

نیمکت نفت وگاز فلاحت زاده را صدا می‌زند
پایان بلاتکلیفی و آغاز انتخابی خوب و منطق؛