تاریخ انتشار: 1402/09/14 14:11
کد خبر: 1262827

رسمی: 3 امتیاز و 3 گل در انتظار پیروز قربانی

مسابقه تیم‌های نفت و گاز و داماش گیلان در لیگ دسته اول لغو شد.
رسمی: 3 امتیاز و 3 گل در انتظار پیروز قربانی

طبق برنامه سازمان لیگ قرار بود تیم‌های نفت و گاز گچساران و داماش گیلان از ساعت 14 امروز در چارچوب دیدارهای هفته پانزدهم لیگ دسته اول مقابل هم قرار بگیرند، اما به دلیل عدم حضور نماینده رشت این مسابقه لغو شد.

اعضای تیم داماش گیلان ساعت 10 صبح دیروز دوشنبه از رشت به سمت تهران سفر کردند تا راهی گچساران شوند، اما به دلیل آنچه که گفته شده لغو پرواز بود، آنها دوباره به رشت برگشتند و ظهر امروز یک جلسه تمرینی را در زمین دانشگاه آزاد انجام دادند؛ آن هم درست در ساعت مسابقه با نفت و گاز گچساران.

همه عوامل اجرایی عدم از داوران، نماینده فدراسیون فوتبال، ناظر داوری و اعضای تیم نفت و گاز گچساران امروز در زمین بازی حضور پیدا کردند، اما به دلیل عدم حضور اعضای تیم داماش گیلان در زمین، این دیدار لغو شد.

نماینده فدراسیون فوتبال نیز پس از عدم حضور داماش گیلان در زمین، گزارش خود را ارسال کرد و احتمالا باید منتظر سه بر صفر شدن این دیدار به سود تیم نفت و گاز گچساران باشیم که در این صورت شاگردان پیروز قربانی 24 امتیازی می‌شوند و با دو امتیاز بیشتر نسبت به سایپا در جایگاه پنجم جدول لیگ یک قرار می‌گیرند.

پس از اعلام لغو مسابقه از سوی نماینده فدراسیون فوتبال، بازیکنان نفت و گاز گچساران در دو گروه تقسیم شدند و به تمرین پرداختند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/8lkrbk

آخرین اخبار