تاریخ انتشار: 1402/12/21 10:27
کد خبر: 1268929

نبرد لرها و بختیاری ها در مسجدسلیمان/فجرسپاسی در جستجوی 3 امتیاز در مشهد

روز دوم دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ دسته اول امروز با 4 دیدار پیگیری خواهد شد.
نبرد لرها و بختیاری ها در مسجدسلیمان/فجرسپاسی در جستجوی 3 امتیاز در مشهد

به گزارش فرتاک ورزشی

روز دوم مسابقات هفته بیست و سوم لیگ دسته اول آزادگان امروز با 4 دیدار در 4 شهر برگزار خواهد شد.

خوشه طلایی ساوه - فجرسپاسی شیراز؛
فجرسپاسی زرد پوش برای عقب نیفتادن در جمع بالانشینان برای صعود به لیگ برتر امروز در مشهد محکوم به برد است تا در دیار امام رضا دست پر به شیراز برگردد.

خوشه طلایی هم که بی خانمان است و از این شهر به آن شهر منتقل می شود این روزها با خسرو حیدری در تلاش است تا در لیگ یک بماند.

خوشه طلایی از 22 بازی با 15 امتیاز در رتبه هفدهم قرار گرفته است و فجرسپاسی هم با 42 امتیاز از 22 بازی در جایگاه سوم است.

چادرملو اردکان - شهر راز شیراز؛
چادرملو با سعید اخباری پس از هفته ها با شکست مقابل خیبر خرم آباد صدر جدول را به این تیم واگذار کرد ولی همچنان در منطقه صعود به لیگ برتر است.

شهر راز شیراز هم در میانه های جدول حضور دارد و برخلاف اول فصل که سر و صدای زیادی داشتند امیدی برای صعود به لیگ برتر ندارند.

چادرملو از 22 بازی قبلی خود 48 امتیاز دارد و در رتبه دوم جای دارد و شهر راز شیراز هم از 22 بازی خود 26 امتیاز گرفته است و در مکان سیزدهم جدول قرار گرفته است.

نفت مسجدسلیمان - خیبر خرم آباد؛
جدال خانوادگی لرها و بختیاری ها در مسجدسلیمان حساس ترین دیدار هفته را رقم زده است. این دو تیم برای صعود به لیگ برتر تلاش می کنند.

خیبر خرم آباد پس از پیروزی دلچسبی که در هفته قبل مقابل چادرملو اردکان داشت و توانست صدر جدول را از این تیم بگیرد با 21 بازی 49 امتیاز در صدرجدول جای خودش کرده است و نفت مسجدسلیمان هم با 22 بازی 42 امتیازی است و در رتبه چهارم جدول امیدوارانه به صعود فکر می کند.

مس کرمان - دریا کاسپین بابل؛
نارنجی پوشان کرمانی امروز برای کسب هر 3 امتیاز بازی به مصاف تیم ته جدول لیگ یعنی دریا کاسپین بابل خواهد رفت.

مس کرمان از 22 بازی خود 30 امتیازی است و در رتبه هفتم قرار گرفته و دریا کاسپین بابل هم از 22 بازی خود با 14 امتیاز در قعر جدول است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/adnn6y

آخرین اخبار