تاریخ انتشار: 1396/04/24 13:48
مدیر عامل سیاه جامگان خبر داد؛
کد خبر: 195921

شرایط بازی در ورزشگاه امام رضا (ع) فراهم شد

علی عباسی مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان می‌گوید که در روز افتتاحیه شبی زیبا ورزشگاه امام رضا شبی زیبا برای فوتبال ایران رقم خواهد خورد.

به گزارش فرتاک ورزشی،علی عباسی مدیر عامل باشگاه سیاه جامگان در خصوص بازدید که روز گذشته همراه با مسئولین سازمان لیگ از ورزشگاه امام رضا (ع) انجام شد و اینکه آیا زمینه های بازی کردن سیاه جامگانی ها در این ورزشگاه مدرن و زیبا فراهم شده یا خیر، گفت: بله خوشبختانه شرایط بازی در این ورزشگاه فراهم شده است. بعد از اینکه حاج آقای رئیسی با درخواست ما موافقت کردند و با تغییراتی که در بخش ورزش آستان قدس ایجاد شد و دکتر هاشمی جواهری به عنوان مدیرعامل جدید موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی انتخاب شد، اقدامات خوبی انجام شده؛ روز گذشته به همراه مسئولان سازمان لیگ بازدید فنی داشتیم و در حال حاضر هم به دنبال کسب مجوزهای امنیتی هستیم و مشکل خاصی وجود ندارد.


مدیرعامل سیاه جامگان در خصوص اینکه برای انجام هر بازی چه مبلغی باید توسط باشگاه پرداخت شود، عنوان کرد: هنوز بحث مالی نداشتیم و بیشتر دنبال این بودیم که تاییدیه های لازم را بگیریم. در حال حاضر هم مشکلی نداریم و قول همکاری داده شده؛ امیدواریم بتوانیم تمام مجوزهای لازم را دریافت کنیم و مطمئن باشید در اولین بازی شاهد یک شب زیبا برای فوتبال ایران خواهیم بود.


عباسی در مورد شرایط فعیل سیاه جامگان و اردوهایی که این تیم داشته، اظهار داشت: ما تا الان دو اردو را سپری کردیم. اردوی ترکیه 10 روزه برگزار شد و سه بازی تدارکاتی هم انجام دادیم که کادر فنی از شرایط اردو رضایت داشت. یک اردوی 6 روزه هم در تهران داشتیم که امروز روز پایانی آن است. به امید خدا از روز شنبه تمرینات را در مشهد پیگیری می کنیم و البته هنوز یکی دو بازیکن دیگر نیاز داریم که طی روزهای آینده به تیم اضافه می شوند. سعی داریم از همه ظرفیت های خود استفاده کنیم و با هزینه ای معقول، تیم خوبی را برای فصل آینده مهیا سازیم.


مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار است مشکلات مالی دو سال گذشته که فشار زیادی به آنها و همینطور باشگاه وارد ساخت دوباره تکرار نشود، می گوید: ما از دو سال گذشته تجربیات خوبی کسب کرده ایم و حالا به اینجا رسیده ایم. در حال برنامه ریزی برای انجام کارهایی هستیم و پرداختی کوچکی هم به بازیکنان پیش از اردوی ترکیه داشتیم. با توجه به تغییراتی که در شورای شهر مشهد رخ داده و افراد فوتبالدوستی روی کار آمده اند، امیدواری زیادی به حمایت آنها داریم. فکر می کنم امسال، سال خوبی به لحاظ پرداخت تعهدات خود داشته باشیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xakep

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رضا کاردوست: می خواهیم با آلومینوم شگفتی ساز شویم/ سپیدرود را شکست می دهیم
بازیکن آلومینیوم اراک؛