تاریخ انتشار: 1396/03/22 09:49
کد خبر: 204345

سینا عشوری: اگر نتوانم بمانم، به اصفهان برمی‌گردم

کاظم محمودی، سرپرست تراکتورسازی ادعا کرده سینا عشوری بعد از مصدومیت قراردادش را با تراکتور فسخ نکرده و با همان قرارداد می‌تواند فصل آینده برای تراکتور بازی کند. در واقع زمانی که باشگاه قصد داشت سجاد شهباززاده را جایگزین او کند و این اتفاق نیفتاد دیگر قرارداد عشوری فسخ نشد و به همین خاطر او از لیست تراکتور خارج نشده است.
سینا عشوری: اگر نتوانم بمانم، به اصفهان برمی‌گردم

 باشگاه تراکتور در همان زمان برای تایید مصدومیت عشوری یک نامه از ایفمارک گرفت. از سوی دیگر با محرومیتی که برای تراکتورسازی از سوی فیفا پیش آمده، نمی‌گذارد نام او دوباره به لیست این تیم برای لیگ هفدهم برگردانده شود. در این باره فدراسیون فوتبال از فیفا استعلام گرفته اما بعید است فدراسیون جهانی اجازه دهد عشوری در لیگ هفدهم برای تراکتورسازی به میدان برود. از این رو هافبک فصل پیش تراکتورسازی مورد توجه مسئولان ذوب‌آهن قرار گرفته و سال گذشته هم زیر نظر امیر قلعه‌نویی کار کرده بود. عشوری در مورد آخرین شرایطش گفت‌وگویی انجام داد.

   درست است که امکان دارد به اصفهان برگردید؟
به هر حال خانواده من اصفهان زندگی می‌کنند و من هم منتظرم تا جواب استعلام تراکتورسازی بیاید. من دوست دارم در تراکتور بمانم و به این تیم کمک کنم اما اگر نتوانم برای این تیم بازی کنم قطعا بین تهران و اصفهان، اصفهان را انتخاب می‌کنم. فعلا دوست ندارم زیاد در این مورد صحبت کنم چون هنوز تکلیف نهایی‌ام مشخص نیست.

  شما واقعا برگه فسخ قرارداد را امضا نکرده بودید؟
من نمی‌توانم در این مورد حرفی بزنم چون می‌ترسم اشتباهی در کار اداری پیش بیاید. اگر خدا بخواهد و مشکلی نباشد من در تراکتور می‌مانم. در این مدت هم راضی بودم و پولم را هم گرفتم. فعلا که صبر کردم ببینم چه اتفاقی می‌افتد. من هم منتظر هستم تا کارهای آقای آجورلو جواب بدهد. مشکلی هم برای بازی ندارم و اگر این مشکل حل شود می‌توانم با آمادگی کامل برای تراکتور بازی کنم.

  با این شرایطی که تراکتور دارد فکر می‌کنید تیم بتواند فصل آینده نتیجه بگیرد؟
من قبلا با آقای گل‌محمدی صحبت کردم و اتفاقا به من گفتند اگر الان نتوانم به تیم برگردم و باز هم اگر تیم بتواند سه سهمیه آزاد بگیرد من را جذب می‌کنند. او در ذوب‌آهن ثابت کرد مرد روزهای سخت است و من شک ندارم با همین بازیکنان می‌تواند نتیجه بگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xayyp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


به فکر اوقات بیکاری‌ ات باش ژنرال قلعه نویی!