تاریخ انتشار: 1396/06/19 00:56
راه آهن پیروز میدان روزهای سخت
کد خبر: 184021

صعود کنندگان جام حذفی به یک طرف، راه آهن حذف شده یک طرف

رقابت های جام حذفی مرحله یک شانزدهم خود را هم پشت سرگذاشت و تیم های لیگ یک به نتایج خوبی دست یافتند.
صعود کنندگان جام حذفی به یک طرف، راه آهن حذف شده یک طرف

مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال کشور با انجام چندین بازی پیگیری شد که تیم های بادران تهران، نساجی مازندران، اکسین البرز و فجر شیراز با پیروزی برابر تیم های لیگ برتری جواز حضور در مرحله یک هشتم راه دریافت نمودند و تیم خونه به خونه بابل نیز با برتری مقابل راه آهن تهران به جمع تیم های صعود کننده پیوست.

بدون شک پیروزی برابر حریفانی هم چون پیکان تهران، پارس جنوبی جم، سایپا و سپاهان از سوی تیم های لیگ یکی قابل تقدیر بوده و می تواند بیانگر این امر باشد که رقابت های لیگ یک و تیم های حاضر در این مسابقات از سطح بالایی برخوردار می باشند.

اما در این مطلب می خواهیم به حضور راه آهن تهران در این رقابت ها بپردازیم، تیمی که علی رغم شکست در برابر خونه به خونه باید آنها را پیروز میدان رقابت های جام حذفی دانست چرا که شرایط بد مالی، نبود سرمربی، نداشتن بازیکنان کافی برای حضور در میدان و... این تیم را برای حضور در لیگ یک هم با مشکل مواجه ساخته است چه رسد به این که بخواهند در این شرایط در جام حذفی شرکت کنند.

در هر حال آنهابه میدان آمدند، و به لطف غیرت بازیکنان بی ادعا، آبرومندانه هم بازی کردند و حتی فراتر از انتظار ظاهر شدند و اگر کمی هم شانس با آنها یار بود چه بسا صعود می کردند و این یعنی این که تیمی با این مشخصات اگر هم بازنده باشد، باید او را پیروز میدان دانست و به او احترام گذاشت.

این که با کم ترین امکانات فصل قبل را سپری کنی و فصل جدید را هم در حال دنبال کردن باشی و جسارت حضور در رقابت های جام حذفی را هم داشته باشی، دل شیر می خواهد و باید گفت هنر در اینجاست نه این که همه امکانات فراهم باشد و به پیروزی دست پیدا کنی!

شک نداشته باشید که فوتبال ایران باید به احترام بازیکنان راه آهن، کادر فنی و مدیریت این تیم ادای احترام کند، اگرچه انتقاد بر مالکیت تیم و کسانی که فکر می کنند این ها باید هم چنان با سیلی صورت خود را سرخ نگه دارند ، به قوت خود باقیست چرا که زیبنده نام این باشگاه ریشه دار نیست که این چنین وارد رقابت ها شود، ولی دست مریزاد می گوییم به تمامی عوامل حال حاضر باشگاه راه آهن و امیدواریم به آن چه که شایسته آن هستند دست یابند.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xbxnb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ تحلیلی بر شرایط تیم های بالای جدول لیگ یک
فرصت جبران برای تیم های متمول اندک است