تاریخ انتشار: 1396/06/17 22:48
کد خبر: 184221

شاهین اقبال بر شانه های علی علیپور

شاید آن روز که علیپور نوجوان بر فراز دستان طالبلوی باتجربه به پرواز درآمد و توپ را به تور دروازه استقلال دوخت، برخی برای اولین بار نام گلزن شمالی پرسپولیس را شنیدند. برخی نیز درخشش او را موقتی و دولت مستعجل دانستند.
شاهین اقبال بر شانه های علی علیپور

پسر قائمشهری اما ماند و دوید و جنگید و آنقدر درخشید تا ارتقاء مقام گرفت. دیگر «علیپور» نامی برای پر کردن لیست ذخیره‌ها و جای خالی‌ محروم و مصدوم‌ها نبود و در مناسبات «برانکو» نقش مهمی را ایفا میکرد. در این میان چهره‌ها می‌‌آمدند و می‌رفتند. عباس‌زاده، صادقیان، دغاغله، عالیشاه، ساسان انصاری از عرصه‌ی تنگ رقابت بیرون می‌افتادند اما جایگاه علیپور دست‌نخورده باقی ماند و حتی مستحکم‌تر شد. تا امروز که پدر شنیتای کوچک آنقدر پررنگ و دست‌نیافتنی شده که عضو لاینفک خط حمله سرخپوشان لقب گرفته است. مهاجم مکملی که در حضور دو فوق ستاره مانند طارمی و منشا اوست که ثابت می‌ماند و بازیکن کناری‌اش دستخوش تغییر می‌شود.

گادوین-مهدی زوج طلایی‌ای بود که هرگز تشکیل نشد. دو مهاجم با خصوصیاتی یکسان، دو پادشاه در یک اقلیم. بهر تقدیر امروز شاهین اقبال بر شانه‌های قائمشهری ریکا نشسته است. باید دید مهاجم هفتادی پرسپولیس از این فرصت مغتنم سود خواهد برد یا خود و پرسپولیس را متضرر خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xbxrz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علی علیپور: در پرسپولیس مهاجم ثابت نداریم/ مارکو باعث شده تا این حد آماده باشم