تاریخ انتشار: 1402/04/16 23:08
کد خبر: 3093

رسمی: مدافع سابق بایرن، ستاره جدید لالیگا

باشگاه خیرونا رسما اعلام کرد دالی بلیند، مدافع 33ساله هلندی، را به عنوان بازیکن آزاد با قراردادی 2ساله به خدمت گرفته است.
رسمی: مدافع سابق بایرن، ستاره جدید لالیگا

 باشگاه اسپانیایی خیرونا که در لالیگا حضور دارد دومین خرید تابستانی خود را انجام داد و دالی بلیند، مدافع کهنه‌کار هلندی، که فصل گذشته در بایرن مونیخ بازی می‌کرد را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت گرفت.

قرارداد بلیند با خیرونا دو ساله است و او تا تابستان 2025 بازیکن این تیم اسپانیایی خواهد بود. در هفته‌های گذشته که بلیند بعد از پایان قراردادش با بایرن مونیخ بازیکن آزاد شده بود شایعاتی درباره احتمال انتقال او به خیرونا مطرح بود.

خیرونا قصد داشت در روزهای اول تابستان این مدافع هلندی را جذب کند اما دالی بلیند برای حضور در لیگ ملتهای اروپا به تیم ملی کشورش دعوت شد و سپس به تعطیلات رفت تا رسمی شدن قرارداد او به امروز موکول شود.

دالی بلیند در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی اروپا تجربه وسیعی یدارد. او برای آژاکس 333 بازی و برای منچستریونایتد 141 بازی انجام داده است. او همچنین سابقه بازی در خرونینگن و بایرن مونیخ را دارد. بلیند در تیم ملی کشورش هلند هم سابقه انجام 110 بازی دارد و در دو جام جهانی برزیل و قطر با پیراهن نارنجی حضور داشته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xlgz2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امباپه کاپیتان انگلیس را به بایرن فرستاد