تاریخ انتشار: 1396/11/07 13:42
کد خبر: 162745

ایمان رئیسی‌نسب: تلاش می‌کنیم در دیدارهای سخت پیش رو عیار تیممان را نشان دهیم

بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم گفت: با تمرینات سخت و فشرده و با توصیه های کادر فنی هفته به هفته نمایش بهتر و هماهنگ تری ارائه می دهیم و امیدواریم بتوانیم تا پایان فصل رتبه تیم را بهبود ببخشیم.
ایمان رئیسی‌نسب: تلاش می‌کنیم در دیدارهای سخت پیش رو عیار تیممان را نشان دهیم

 ایمان رییسی نسب ضمن بیان این مطلب افزود: با توجه به تمرینات سختی که در نیم فصل پشت سر گذاشتیم و با توصیه های کادرفنی در نیم فصل دوم نمایش های قابل قبولی در زمین مسابقه ارائه کردیم و در هر سه مسابقه حریفان را تحت فشار قرار داده ایم.

وی در خصوص دیدار اخیر مقابل نساجی نیز تصریح کرد: علی رغم حضور هواداران پرشور این تیم دیدار سختی را پشت سر گذاشتیم و در بسیاری از دقایق تیم برتر میدان بودیم اما متاسفانه نتوانستیم از موقعیت های خود استفاده لازم را ببریم.

بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم خاطرنشان کرد: اکنون نیز بازیهای سختی مقابل بادران و نفت مسجدسلیمان پیش روی تیم است که تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا مقابل این تیم ها بهترین عملکردمان را ارائه کنیم و عیار واقعی تیم را نشان دهیم.

رییسی نسب در پایان تصریح کرد: با اضافه شدن و هماهنگی بیشتر بازیکنان جدید که انصافاً از کیفیت بالایی برخوردار هستند بدون شک در ادامه مسابقات تیم متفاوتی را نسبت به نیم فصل اول خواهید دید، لذا از هوادارن تقاضا دارم که مثل همیشه حمایت از تیم را فراموش نکنند تا ان شالله بتوانیم در پایان فصل پاسخ مناسبی به محبت های این عزیزان بدهیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xnybq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نقش اساسی رئیسی نسب و آقایی در موفقیت‌های آلومینیوم/ اراکی‌ها ایمان بیاورند!
اختصاصی| با سه گل و دو پاس گل در دو بازی گذشته؛