تاریخ انتشار: 1396/09/01 18:10
اختصاصی| با سه گل و دو پاس گل در دو بازی گذشته؛
کد خبر: 172635

نقش اساسی رئیسی نسب و آقایی در موفقیت‌های آلومینیوم/ اراکی‌ها ایمان بیاورند!

آلومینیوم اراک در دو بازی گذشته خود در لیگ یک، دو پیروزی متوالی کسب کرده است. نتیجه‌ای که باتوجه به شرایط آلومینیوم، برای اراکی‌ها رویایی است.
نقش اساسی رئیسی نسب و آقایی در موفقیت‌های آلومینیوم/ اراکی‌ها ایمان بیاورند!

 هوای اراک گرچه این روزها بارانی است اما برای کادر باشگاه آلومینیوم، کاملا آفتابی و دلپذیر است. آنها روزهای سختی را در لیگ یک پشت سر گذاشته‌اند و پیروزی مقابل راه آهن (خارج از خانه) و شهرداری ماهشهر (اولین پیروزی خانگی در این فصل) سبب شده تا هواداران این تیم، به ادامه فصل بسیار امیدوار باشند.

در بین بازیکنان آلومینیوم اراک در چند هفته گذشته، بازیکنان فراوانی مانند آیدین قویدل، حسین احمدلو و ابوالفضل قربانی درخشش فراوانی داشتند و بازی قابل قبولی از خود به نمایش گذاشتند اما ستاره این روزهای آلومینیوم، ایمان رئیسی نسب و میثم آقایی هستند.

رئیسی نسب در دو بازی گذشته آلومینیوم، یک گل و دو پاس گل به نام خود ثبت کرد. میثم آقایی نیز در دو بازی گذشته، دو گل به نام خود ثبت کرده است. می‌توان گفت که اراکی‌ها 6 امتیاز کسب کرده در دو هفته گذشته را مدیون درخشش رئیسی نسب و آقایی هستند و اگر بصیری به چنین بازیکنان جوانی اعتماد نمی‌کرد، اکنون وضعیت آلومینیوم کاملا وخیم بود. اراکی‌ها باید به امثال رئیسی نسب و آقایی و چندین جوان دیگر اراکی ایمان بیاورند و بدانند که موفقیت‌های اراک، در گرو درخشش همین جوانان است.

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k589q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ دیدار آلومینیوم اراک و شهرداری ماهشهر
از نگاه دوربین ابوالفضل آقارضی؛

مدیرعامل آلومینیوم اراک بیانیه صادر کرد
پس از اتفاقات بازی با گل گهر؛

پیروزی گل گهر مقابل آلومینیوم؛ جادوی سیرجانی‌ها با گل به خودی حریف!
وینگو بالاخره با گل گهر برد/ ادامه نتایج ضعیف بصیری در خانه؛