تاریخ انتشار: 1396/08/18 19:17
پس از اتفاقات بازی با گل گهر؛
کد خبر: 174469

مدیرعامل آلومینیوم اراک بیانیه صادر کرد

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم پس از شکست تیم فوتبال این باشگاه مقابل گل گهر سیرجان با صدور بیانیه ای از هواداران آلومینیوم عذرخواهی کرد.
مدیرعامل آلومینیوم اراک بیانیه صادر کرد

  در متن این بیانیه آمده است:

"بر خود لازم می دانم به عنوان عضو کوچکی از جامعه فوتبال استان مرکزی، به دنبال نتایج تیم فوتبال آلومینیوم طی هفته های اخیر، از هواداران فهیم این باشگاه عذرخواهی کرده و قدردان محبت های بی پایان این عزیزان و همراهی همیشگیشان باشم. آنهایی که حتی در مواقعی که بستر مناسب فراهم باشد در دیدارهای خارج از خانه نیز ما را تنها نمی گذارند که این عشق و علاقه ستودنی و قابل تقدیر است.

بی شک همگان استحضار دارند که امسال برای اولین بار در تیم آلومینیوم از کادرفنی جوان و تماماً بومی استفاده شده است که تک تک نفرات آن می توانند در آینده حرفهای زیادی در دنیای فوتبال به عنوان سرمربی داشته باشند. با توجه به هدفگذاری این باشگاه در ابتدای فصل مبنی بر ماندگاری در لیگ یک در این فصل با توجه به بودجه در نظر گرفته شده این فرصت مناسبی برای این عزیزان در کادرفنی است که بیش از پیش به تجربه اندوزی بپردازند تا ان شالله در فصل آینده با جفت و جور شدن شرایط تیمی شایسته مردم اراک و مدعی صعود ببندیم و فوتبالدوستان را به آرزوی دیرینه شان برسانیم.هواداران عزیزمان نباید فراموش کنند که در این برهه چیزی جز سعه صدر و شکیبایی نمی تواند باشگاه آلومینیوم را در طی این مسیر یاری نماید.فراموش نکنیم که بسیاری از بازیکنانی که امروز در این تیم حاضر اند همان بازیکنانی هستند که سه سال قبل تیم را از لیگ دو به یک رساندند اما هنوز بعلت مشکلات مالی بسیاری از مطالبات آن زمان خود را دریافت نکرده اند.بدهی های سالهای گذشته باری بر دوش باشگاه شده است که امروز کار را به شدت دشوار کرده است و در این بین دکتر اخوان یک تنه حامی باشگاه بوده است و برای رفع این مشکلات در تلاش است اما برخی جابجایی ها و مشکلات قانونی دست ایشان را نیز در این مقطع برای کمک مالی بیشتر به باشگاه بسته است.علی ای حال سعی خواهیم کرد در نیم فصل تیم خود را تقویت کنیم و در این بین روی حمایت های شما از سرمربی ای که سالیان سال برایمان خاطره سازی کرده است حساب خواهیم کرد.

از سوی دیگر به دنبال برخی اتفاقات نامبارک رخ داده در پایان دیدار آلومینیوم و گل گهر می بایست عذرخواهی رسمی باشگاه آلومینیوم را به خدمت هواداران شریف فوتبال استان ابلاغ کنیم. بی شک هواداران نیز به این موضوع اشراف دارند که بازیکنان نیز از یک سو به دنبال شکست در این دیدار و از سوی دیگر به علت مشکلات متعدد مالی ای که با آن دست به گریبان اند، تحت فشار شدید عصبی قرار دارند اما با این وجود، به هیچ وجه حق درگیری با هواداران را نداشته و ندارند و همواره می بایست در مقابل این قشر شریف سر تعظیم فرود آورند. واضح و مبرهن است که باشگاه چنین رفتاری را قویاً محکوم می نماید و از چنین اتفاقی به سادگی نخواهد گذشت و برخوردهای لازم از سوی کمیته انضباطی با متخلفین صورت خواهد پذیرفت چرا که این باشگاه هوادارانش را جزئی از مجموعه خود می داند و بر خود واجب می داند در چنین مسائلی ورود کرده و مانع از تکرار این دست اتفاقات شود.

علیرضا دهشمند

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x6azb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی گل گهر مقابل آلومینیوم؛ جادوی سیرجانی‌ها با گل به خودی حریف!
وینگو بالاخره با گل گهر برد/ ادامه نتایج ضعیف بصیری در خانه؛

امین پورعلی به گل گهر سیرجان پیوست
با فسخ قرارداد از صنعت نفت؛

باشگاه گل گهر مدارک دیگری رو کرد؛ حق با سیرجانی‌هاست؟
اختصاصی| باشگاه گل گهر مدارک دیگری رو کرد؛

نتیجه بازی گل گهر - آلومینیوم اراک تغییر نخواهد کرد
اختصاصی| دو دلیل که سیرجانی‌ها را ناامید کرد؛