تاریخ انتشار: 1397/06/05 13:53
کد خبر: 132769

شکایت خوشه طلایی، دردسر جدید تالشی ها / سامان حاشیه ساز شد

سامان نورمحمدی بازیکن فصل گذشته سردار بوکان در تاریخ ۹۷/۵/۱ با عقد قراردادی یکساله به خوشه طلایی ساوه پیوست.
شکایت خوشه طلایی، دردسر جدید تالشی ها / سامان حاشیه ساز شد

بعد از جدایی پیروز قربانی از خوشه طلایی و پیوستن این مربی به سردار بوکان جمعی از بازیکنان خوشه طلایی اردوی این تیم را ترک کردند و به سردار بوکان پیوستند، حیدری مدیرعامل سردار با برگزاری جلسه ای رضایت مدیران خوشه طلایی را برای جدایی این بازیکنان جلب کرد.

با اعلام روابط عمومی باشگاه سردار بوکان سامان نورمحمدی در تاریخ ۹۷/۵/۲۰ با عقد قراردادی به جمع سرداری ها پیوست، اما بعد از گذشت ده روز در تاریخ ۹۷/۵/۳۰ باشگاه چوکا تالش از پیوستن این بازیکن به چوکا خبر داد.

روز گذشته چوکا تالش از سری مسابقات مرحله دوم جام حذفی به مصاف فرهنگ البرز رفت و در پایان با نتیجه نه بر صفر به برتری رسید، سامان نورمحمدی در این دیدار برای تالشی ها سه گل به‌ثمر رساند تا نقش مهمی در پیروزی چوکا در برابر نماینده البرز داشته باشد.

پس از پایان این دیدار، حیدری مدیرعامل سردار بوکان اعلام کرد ؛

با توجه به داشتن قرارداد یکساله سامان نورمحمدی با باشگاه سردار بوکان و ترک اردوی باشگاه و حضور غیرقانونی در دیدار امروز جام حذفی در ترکیب تیم چوکای تالش طی 48 ساعت آینده مدارک لازم را جهت شکایت به سازمان لیگ و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال خواهیم کرد و به طور جدی پیگیر این مساله خواهیم شد.

اما بعد از گذشت چند ساعت از صحبت های مدیرعامل سردار بوکان، وحید حکیمی سرپرست خوشه طلایی ساوه در گفتگویی کوتاه با فرتاک ورزشی اعلام کرد؛

نورمحمدی با خوشه‌طلایی قرارداد دارد، زمانی که ما به بوکانی ها رضایت نامه دادیم، نام این بازیکن در بین لیست خروجی های ما نبود و این بازیکن در حال حاضر با خوشه طلایی ساوه قرارداد دارد که قطعا از مراجع قانونی پیگیر این موضوع خواهیم بود.

 

photo_2018-08-27_13-57-13

 

خبرنگار : امیررضا رضایی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xpa6q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ابراز تاسف سازمان لیگ ایران به اتفاقات فینال جام حذفی