تاریخ انتشار: 1395/06/12 10:04
کد خبر: 263945

نگاهی به رقبای تیم های بوشهری در هفته ی پنجم لیگ یک

هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی روز جمعه برگزار می‌شود که ایرانجوان بوشهر در یک بازی حساس در بوشهر میزبان ملوان انزلی خواهد بود و پارس جم نیز یزد به مصاف فولاد این شهر خواهد رفت.
نگاهی به رقبای تیم های بوشهری در هفته ی پنجم لیگ یک

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، تیم ملوان بندر انزلی که این فصل با هدایت محمد مایلی کهن لیگ آزادگان را شروع کرده در چهار بازی گذشته در این رقابت‌ها توانسته عملکرد قابل قبولی از خود نشان دهد و یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر باشند.

شاگردان مایلی کهن در چهار  بازی گذشته در لیگ آزادگان توانسته‌اند آلومینیم اراک و مس رفسنجان را شکست دهند و با تیم‌های راه آهن و فولاد یزد به تساوی برسند.

تیم ملوان در پایان هفته چهارم با دو برد و دو مساوی و بدون شکست با 8 امتیاز در رتبه چهارم لیگ آزادگان فوتبال باشگاه‌های کشور قرار گیرد.

ملوانی‌ها در چهار بازی گذشته توانسته‌اند چهار گل بزنند و دو گل نیز دریافت کنند تا از لحاظ عملکردی تیمی متوسط در دفاع و حمله نشان بدهند.

مایلی کهن به خوبی می‌داند کار راحتی در بوشهر ندارد و ایرانجوانی‌ها نیز برای بهبود وضعیت خود در جدول به شدت به دنبال پیروزی در این مسابقه هستند.

تیم ایرانجوان بوشهر لیگ آزادگان را با شکستی سنگین در برابر نفت مسجد سلیمان شروع کردند و در هفته دوم نیز در بوشهر دربرابر مس کرمان به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

شاگردان محمود خرمزی در هفته سوم این رقابت‌ها نیز به نتیجه‌ای بهتر از 2 بر 2 مساوی در برابر نساجی نرسیدند تا ایرانجوان بوشهر یکی از ضعیف‌ترین شروع‌های خود در لیگ آزادگان را شاهد باشد و در انتهای جدول قرار گیرد.

ایرانجوانی‌ها در هفته چهارم نیز در مقابل بادران در تهران به تساوی بدون گل رسیدند تا ناکامی این تیم در پایان هفته چهارم تکمیل شود.

شاگردان خرمزی در پایان هفته چهارم با سه تساوی و یک شکست و با سه امتیاز در رتبه چهاردهم لیگ آزادگان قرار گیرد.

این نماینده فوتبال استان بوشهر در لیگ آزادگان در چهار بازی گذشته سه گل زده و شش گل نیز دریافت کرده‌اند و امیدوار هستند اولین پیروزی این فصل خود را در بوشهر برابر ملوان به‌دست بیاورند.

دیدار تیم‌های ایرانجوان بوشهر و ملوان بندر انزلی از هفته پنجم رقابت‌های لیگ آزادگان فوتبال باشگاه‌های کشور روز جمعه 12 شهریورماه از ساعت 17:45 در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برگزار خواهد شد.

محمد ملکی قضاوت این دیدار را بر عهده دارد و حاج محمد، نوری و ناظمی نیز وی را در امر قضاوت این دیدار همراهی می‌کنند و ناظر این مسابقه نیز زاهد بحرینی خواهد بود.

اما دیگر نماینده فوتبال استان بوشهر در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور روز جمعه و در مسابقه هفته پنجم این رقابت‌ها در یزد به مصاف تیم فولاد این شهر خواهد رفت.

شاگردان مهدی تارتار که اولین حضور خود در لیگ آزادگان را تجربه می‌کنند در پایان هفته چهارم خود را به عنوان یک مدعی در لیگ یک فوتبال کشور معرفی کرده‌اند و نتایج قابل قبولی تاکنون گرفته‌اند.

تیم فوتبال پارس جم در چهار بازی گذشته توانسته مس رفسنجان، خیبر خرم‌آباد را شکست دهد و در مقابل آلومینیم اراک و خونه به خونه بابل به تساوی برسد.

تیم فوتبال پارس جم در چهار بازی گذشته بهترین عملکرد خط دفاعی را داشته است و رمضانیان دروازه بان این تیم در چهار بازی گذشته چهار کلین شیت به نام خود ثبت کرده است.

نماینده فوتبال استان در لیگ آزادگان در چهار بازی گذشته با دو پیروزی و دو تساوی با 8 امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار گرفته است.

این تیم در پایان هفته چهارم بدون گل خورده بهترین خط دفاعی لیگ آزادگان را نصیب خود کرده و با دو گل زده عملکرد قابل قبولی در خط حمله نداشته است.

هر چند مهدی تارتار در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری فارس در جم دلیل اینکه تیمش عملکرد هجومی خوبی نداشته است، گفت: اکثر بازیکنان هجومی ما کارت بازی آنها با اهمال کاری‌های رئیس هیأت فوتبال استان صادر نشده است.

سرمربی تیم فوتبال پارس جم اظهار داشت: امیدواریم تعامل رئیس هیأت فوتبال استان بوشهر با تیم پارس جم بیشتر شود و بتوانیم از تمام ظرفیت‌های تیم برای پیروزی در مسابقات استفاده کنیم.

پارس جم در هفته چهارم به مصاف تیمی در یزد می‌رود که تاکنون نتوانسته برد داشته باشد و تیم فولاد یزد در چهاربازی گذشته با سه مساوی و یک باخت و با داشتن سه امتیاز در رتبه 13 قرار گرفته است.

این دیدار فرصتی خوب برای شاگردان تارتار است تا با یک پیروزی پر گل بتوانند خود را در پایان هفته پنجم در صدر جدول ببینند.

دیدار تیم‌های فوتبال پارس جم و فولاد یزد روز جمعه 12 شهریور از ساعت 17:00 در ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار خواهد شد.

روح‌الله شرقی داور این مسابقه خواهد بود و سعید قاسمی، محمدرضا مدیر روستا و عباس مهدی زاده وی را در امر قضاوت همراهی خواهند کرد.

ناظر این دیدار حیدر شکور خواهد بود، همچنین از نکات جالب رقابت‌های نمایندگان استان در هفته پنجم می‌توان به ملوان و پارس جم بدون شکست و ایرانجوان بوشهر و فولاد یزد بدون برد اشاره کرد.

مطمئنا حضور هوداران بوشهری در ورزشگاه‌ها می‌تواند نقش بسزا و مهمی برای پیروزی نمایندگان استان ایفا کند و نمایندگان استان در ادامه این رقابت‌ها نیز بتوانند قوی ظاهر شوند./فارس

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xrolw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اولین امتیاز حمیدرضا فرزانه و یارانش در لیگ یک به لطف گل به خودی تیم مقابل