تاریخ انتشار: 1395/12/15 21:42
هفته بیست و هفتم لیگ یک؛
کد خبر: 224993

پیش بازی سپیدرود-فولاد یزد؛ مهر تایید بر سقوط کویرنشینان در جهنم عضدی!

هفته بیست و هفتم رقابتهای لیگ یک از فردا (دوشنبه) آغاز خواهد شد و سپیدرود در خانه به مصاف تیم بحران زده فولاد یزد خواهد رفت تا با برد در این بازی صدرنشینی خود را استحکام بخشد.
پیش بازی سپیدرود-فولاد یزد؛ مهر تایید بر سقوط کویرنشینان در جهنم عضدی!

به گزارش فرتاک ورزشی، در این دیدار که ناصر جنگی داور کم تجربه و جوان قضاوت این دیدار را بر عهده دارد شاگردان نظرمحمدی بعد از کسب تساوی با ارزش بیرون از خانه مقابل مس رفسنجان دو دیدار متوالی بیرون از خانه مقابل فولاد یزد و راه آهن پیش رو دارند و امید زیادی دارند با برد احتمالی در این دو دیدار گام بزرگی را برای صعود به لیگ برتر بردارند.

سپیدرود در این دیدار محروم و مصدومی ندارد و با تمام قوا به مصاف رقیب خواهد رفت و در صورتی که مقابل فولاد یزد شکست نخورد به رکورد چهل بازی بدون شکست در ورزشگاه عضدی خواهد رسید و این مدت به ۲ سال و پنج ماه خواهد رسید و به نظر نمی رسد شاکردان محمود امیری در فولاد یزد بتوانند این رکورد با ارزش را بشکنند .

فولاد یزد که گفته می شود در روزهای اخیر و بعد از شکست سنگین خانگی مقابل اکسین البرز تمرینات مناسبی را برگزار نکرده است در دوازده دیدار اخیر خود تنها یک برد داشته است و سقوط بیشتر از همیشه این تیم را تهدید می کند.این تیم تنها در یک دیدار خازج از خانه موفق به کسب برد شده است.

یزدی ها در ۱۳ بازی یعنی ۵۰ درصد بازیهایشان شکست خورده اند و تنها ۳ برد در کارنامه خود دارند و با تنها ۱۵ گل زده ضعیف ترین خط حمله لیگ یک را در اختیار دارند.وحید ارمی و علی بیگ زاویه با ۳ گل زده بهترین گلزنان این تیم محسوب می شوند.

سپیدرود نیز با ۱۳ برد بیشترین تعداد برد را در لیگ دارد و در دوازده دیدار خانگی ۹ برد و ۳ تساوی دارد و بهترین تیم خانگی محسوب می شود.

دیدار رفت دو تیم در یزد در حالی که تا ثانیه های پایانی با تک گل سید هادی موسوی به نفع سپیدرود بود با پنالتی مشکوک یزدی ها در دقیقه ۹۰ با تساوی ۱-۱ خاتمه یافت.

آخرین بازی که این دو تیم در رشت به مصاف هم رفتند در لیگ یک فصل ۸۹-۹۰ بود که سپیدرود در دیداری یکطرفه و زیبا با نتیجه ۴-۱ حریف خود را شکست داد و البته در همان سال به لیگ دو سقوط کرد ولی یزدی ها در لیگ یک ماندگار شدند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xv9aw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ دیدار فولاد یزد-سپیدرود(1-1)

لیست 17 نفره وحدت یزد مقابل سپیدرود اعلام شد
اختصاصی| یاران امیری به خط شدند؛

لیست 18 نفره سپیدرود مقابل وحدت یزد اعلام شد
اختصاصی| یاران نظرمحمدی به خط شدند؛