تاریخ انتشار: 1395/11/02 10:32
کد خبر: 234569

گل های کاوه به کار استقلال نیامده است

در بین خریدهای پرتعداد و ناموفق استقلال در ابتدای فصل، کاوه رضایی اوضاع بهتری نسبت به بقیه داشته است.
گل های کاوه به کار استقلال نیامده است

مهاجم استقلال، نتوانسته فرشته نجات این تیم باشد اما با زدن 6 گل، بهترین گلزن تیم منصوریان محسوب می‌شود. گل نزدن در 3 بازی گذشته، رضایی را تحت فشار گذاشته بود اما او در بازی با استقلال خوزستان، توانست در دقایق پایانی این روند را تمام کند.

مورد عجیب در مورد گل‌های رضایی، امتیازاتی است که با گل‌های او بدست آمده‌اند. از 6 بازی که رضایی برای استقلال گل زده، آبی‌ها فقط 7 امتیاز گرفته‌اند. بازی رفت و برگشت با استقلال خوزستان و بازی رفت با تراکتورسازی، استقلال با وجود گلزنی رضایی 2-1 باخت. بازی مقابل ماشین سازی با مساوی تمام شد و استقلالی‌ها فقط دو بازی با سیاه جامگان و صبا را با برد تمام کردند.

جابر انصاری دومین گلزن استقلال با 4 گل، امتیاز آورتر از رضایی بوده است. دو بازی با گل‌های جابر، به نفع استقلال تمام شده‌اند و دو بازی دیگر، با مساوی به پایان رسیدند. شاید دلیل گلزنی رضایی در بازی‌هایی که استقلال نتیجه نمی‌گیرد، بدشانسی او باشد. شاید هم کم تحرک بودن او در خط حمله و فشار نیاوردن روی خط دفاع و هافبک حریف زمانی که روی گلزنی تمرکز می‌کند، باعث می‌شد نتواند به امتیاز گرفتن تیمش کمک کند.

بدشانس یا بازنده، فعلا رضایی عجیب‌ترین نام بین 10 گلزن برتر لیگ است. بازیکنی که کم گل نزده، اما امتیازاتی که برای تیمش گرفته فقط یکی از گل‌هایش بیشتر بوده‌اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xvjlw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجمی که منصوریان نتوانست از او بازی بگیرد
خداحافظی زود هنگام آرش افشین