تاریخ انتشار: 1395/12/22 01:09
کد خبر: 223645

جلسه بى نتیجه مدیران استقلال/بحران مالی به قوت خود باقی ماند

این طور که به نظر مى رسد اعضاى هیئت مدیره استقلال در نشست امروز درباره برطرف کردن مشکلات مالى ناکام ماندند.
جلسه بى نتیجه مدیران استقلال/بحران مالی به قوت خود باقی ماند

 اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال آخرین نشست خود در سال 95 را در محل این باشگاه برگزار کردند. این جلسه با حضور 4 عضو هیئت مدیره به همراه دبیر این هیئت برگزار شد.

در نشست امروز میان اعضاى هیئت مدیره ،شیرازی به عنوان نماینده حامى مالى نیز حضور داشت که در نهایت صحبت هاى اعضا با این نماینده سرانجامى نداشته و این طور که به نظر مى رسد این حامى مالى طبق بند قرارداد نباید در این مقطع زمانى پولى را پرداخت کند.

از طرفى طبق پیشنهاد ارائه شده از سوى افتخارى قرار بر این بود تا استقلالى ها از دیگر حامى مالى خود وامى را دریافت تا به این ترتیب مطالبات بازیکنان پرداخت شود اما با توجه به این موضوع اعضای هیئت مدیره امضای این مصوبه را نپذیرفتند.

همین مساله موجب شد تا مدیرعامل استقلال به هدف خود نرسد و بحث بحران مالی نیز به قوت خود باقی بماند.

این طور که به نظر مى رسد اعضاى هیئت مدیره استقلال نگران هستند تا چنین مصوبه را امضا کنند و باشگاه وامی 3 میلیاردی بگیرد و پس از کنار رفتن شان از هیئت مدیره استقلال پرداخت اقساط این وام به گردنشان بیفتد.

با این تفاسیر مى توان گفت نشست امروز بى نتیجه مانده و مدیران استقلال نتوانستند به فکر راه حلى براى رفع مشکلات مالى باشند و باید منتظر ماند و دید در نهایت مدیران استقلال از چه راهى در نظر دارند مسائل مالى را برطرف کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xvk9b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مواجه شدن گسترش فولاد با بحران مالی