تاریخ انتشار: 1395/12/13 20:20
اختصاصی| زننده گل سه امتیازی خیبر مطرح کرد؛
کد خبر: 225445

مهدی عبدی: برای سه امتیاز به کرمان می‌رویم

بهترین بازیکن این روزهای خیبر خرم آباد معتقد است که گلزنی وی در دیدار با نفت مسجدسلیمان حاصل کار تیمی بازیکنان خیبر بود.
مهدی عبدی: برای سه امتیاز به کرمان می‌رویم

به گزارش فرتاک ورزشی، هافبک تاثیر گذار خیبر خرم آباد که در بازی با نفت مسجد سلیمان توانست گل سه امتیازی این تیم را به ثمر برساند در مورد شرایط این تیم بحث هایی را مطرح نمود که در ذیل می خوانیم:

*در ابتدا در مورد بازی با نفت مسجد سلیمان باید این نکته را بگویم که، سخت ترین بازی خیبر مقابل این تیم بود چرا که نفت برای مساوی به میدان آمده بود و تیم ماهم برای سه امتیاز به بازی پای گذاشت. نیمه اول  فشار زیادی روی دروازه حریف آوردیم تا به گل برسیم واین کار هم به نتیجه رسید در نیمه دوم با ارائه بازی منطقی سعی در حفظ نتیجه گرفتیم که در انجام این مهم، موفق عمل کردیم و خدا را شکر که توانستیم سومین پیروزی پیاپی را کسب کنیم.

*در مورد گلزنی ام در این بازی باید اشاره کنم که خوشحالم که در این بازی حساس گل زدم وباعث برد تیمم شدم، این گل زحمت کل بچه های تیم بود که تا اینجای کار بدون هیچ چشمداشتی به بازی می پردازند.

*در مورد بازی هفته آینده با مس در کرمان باید بگویم که بازی بسیار سختی برای هردو تیم خواهد بود. بی شک برای تیم ما  فرقی ندارد با چه تیمی بازی داریم، ما تنها  کار خودمان را و برای سه امتیاز به کرمان می رویم. امیدوارم که بتوانیم دست پر به خانه برگردیم.

*وضعیت مالی خیبر  بسیار ضعیف است که خداروشکر کادر فنی ومدیریت تیم به دنبال رفع این مشکل هستند ،امیدوارم بقیه مسئولان استان لرستان به مشکلات این تیم ورود کنند تا بتوانیم با رتبه ای خوب لیگ را پایان بدهیم.

*خدا را شاکرم که  با توجه به کم وکاستی های تیم با تمرینات اصولی ومنظمی که در این مدت انجام دادیم شرایط بدنی خوبی داریم وامیدوارم برای خیبر با بازی خوبی که به نمایش می گذارم   همیشه مثمر ثمر باشم.

*و در پایان از تمام بچه های تیم ومجموعه خیبر ومخصوصا هواداران عاشق این  تیم تقدیر وتشکر دارم که همیشه در شرایط سخت کنار بازیکنان و تیم بودند،امیدوارم با کسب رتبه ای خوب در جدول دل های این عزیزان را شاد کنیم.

مصاحبه: "طاها احمدپور"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xvxpb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهدی عبدی: خیبر چیزی از صدرنشینان کم ندارد

مهدی عبدی؛ ژنرال خیبر در لیگ یک
در ستایش بهترین های لیگ یک

مس کرمان به دنبال فتح قلعه افلاک!
فتح قلعه افلاک شدنی است؟