تاریخ انتشار: 1397/12/15 14:37
استاندار مرکزی مطرح کرد؛
کد خبر: 107593

آقازاده:نتایج آلومینیوم در فصل اخیر بی سابقه بوده است/هیات مدیره ایرالکو برای رفع مشکلات مالی قول مساعد داده اند

استاندار مرکزی تاکید کرد نتایج باشگاه آلومینیوم در فصل اخیر بی سابقه بوده است و با رفع مشکلات مالی این مجموعه برای صعود به لیگ برتر و رقم زدن اتفاقی تاریخی برای ورزش استان مرکزی تلاش خواهد کرد.
آقازاده:نتایج آلومینیوم در فصل اخیر بی سابقه بوده است/هیات مدیره ایرالکو برای رفع مشکلات مالی قول مساعد داده اند

سید علی آقازاده ضمن بیان این مطلب افزود: اخیرا تیم فوتبال آلومینیوم به پشتوانه نتایج خوبی که کسب کرده است در کورس صعود به لیگ برتر قرار گرفته و رسانه های استانی و کشوری از این تیم به عنوان مدعی صعود یاد می کنند.

وی خاطرنشان کرد: طی روزهای اخیر به دنبال مشکلات مالی و بدهی هایی که این باشگاه از فصول گذشته داشته است خللی در مسیر حرکتی آن ایجاد شده بود که طی جلساتی که با اعضای هیات مدیره ایرالکو داشتیم قول مساعد گرفتیم تا قبل از بازی خونه به خونه مشکلات حل و فصل شود تا تیم بتواند با تمرکز به کار خود ادامه دهد و ان شالله با کسب نتیجه لازم در این بازی خود را به صعود نزدیکتر کند.

آقازاده ادامه داد: نتایج کسب شده باشگاه در طی سالهای اخیر بی سابقه بوده و هیچگاه در طول این سالها نماینده فوتبال استان به لیگ برتر نزدیک نبوده است و ان شالله با حل مشکلات، تیم در کورس صعود باقی خواهد ماند تا در پایان فصل با صعود به لیگ برتر اتفاقی ویژه برای ورزش استان مرکزی رقم بخورد.

استاندار مرکزی اضافه کرد: این نتایج ثمره این است که همه ارکان باشگاه از سرمربی گرفته تا هیات مدیره و مدیرعامل به خوبی به وظایف خود عمل کرده و کار خود را به خوبی انجام می دهند که مقارن شدن این تلاش ها با نگاه مثبت مدیریت ایرالکو و اعضای هیات مدیره امروز وضعیت خوبی برای باشگاه رقم زده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه نتایج تیم بازی به بازی سبب شده است هواداران بیشتری نیز از بازیها استقبال کنند و در کنار مردم، استانداری مرکزی و دیگر نهادها نیز در ادامه مسیر باشگاه آلومینیوم خود را در کنار باشگاه و هواداران می بینند تا این مجموعه بتواند در پایان فصل، مردم استان را خوشحال کند

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xxyrq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکنان نفت مسجدسلیمان ناراحت از مسئولان باشگاه