تاریخ انتشار: 1395/06/22 21:03
کد خبر: 261845

منصوریان: از تیمم راضی هستم / بدشانسی آوردیم که بازی مساوی شد

علیرضا منصوریان بعد از تساوی مقابل ماشین‌سازی از عملکرد تیمش ابراز رضایت کرد.
منصوریان: از تیمم راضی هستم / بدشانسی آوردیم که بازی مساوی شد

به گزارش سریس لیگ برتر فرتاک ورزشی؛ علیرضا منصوریان در پنجمین بازی تیمش هم موفق به برد نشد تا با این وضعیت و در حالیکه در رده پانزدهم قرار دارد، به استقبال دربی برود. او بعد از تساوی مقابل ماشین‌سازی در کنفرانس خبری حاضر شد و گفت: « بازی خوب بود و ما کار را خیلی خوب شروع کردیم. ما در 20 دقیقه ابتدایی، چه بعد و چه قبل از گل کنترل بازی را در دست داشتیم. در کل از عملکرد فنی و خلق موقعیت تیمم راضی‌ام. احساس می‌کنم خط حمله ما خوب عمل کرد، اما بدشانسی آوردیم که توپ‌های‌مان گل نشد، چون موقعیتی را هدر ندادیم. ما در خلق موقعیت خیلی خوب بودیم و از هافبک‌ها و تاکتیک تیمم راضی هستم. در چند روز اخیر هر چقدر تمرین کرده بودیم در زمین اجرا کردیم و در تبدیل موقعیت به گل خیلی بدشانس هستیم. »

 

او درباره واکنش های هواداران استقلال گفت: « من از هواداران می‌خواهم جو منفی در تیم ایجاد نکنند. من دست تک تک آنها را می‌بوسم. آنها دوست داشتند اسماعیلی در زمین بماند، اما وقتی بازیکن می‌گوید خسته شده، چگونه او را تا دقیقه 90 در زمین نگه داریم؟! نمی‌توانم دور ورزشگاه بچرخم و به هواداران بگویم او خسته شده است. ما به آرامش نیاز داریم و هواداران باید مثل همیشه آرامش ایجاد کنند. اسماعیلی هم امروز خوب بود و بالای 10 کیلومتر دوید. »

 

منصوریان درباره جنب و جوش زیادش کنار زمین هم گفت: « درباره اینکه لب خط آرام و قرار ندارد و شاید همین مسئله به بازیکنانش فشار وارد می‌کند و استرس می‌دهد، گفت: نه، قبول ندارم. تجربه تیم امید و نفت را دارم. بازیکن جوان همیشه نیاز به انگیزه دارد. شما پشت مرا می‌بینید و جلو را نمی‌بینید که من انرژی منفی به تیمم نمی‌دهم، بلکه انرژی مثبت می‌دهم. اگر بازیکنی اشتباه می‌کند به او می‌گویم که ایرادی ندارد و بازی‌ات را انجام بده و این را بارها به حسینی گفتم. من این تجربه را در نفت و امید داشتم و موفق بودم. تیم جوان لحظه به لحظه نیاز به انرژی از سوی سرمربی‌اش دارد. من چیز خاصی به بازیکنانم نمی‌گویم که استرس بگیرند و صدای 50 هزار نفر روی سکوهاست که بازیکنان صدای مرا نمی‌شوند و فقط من را می‌بینند که انرژی مثبت بگیرند. »

 

سرمربی آبی ها درباره بازی دربی روز جمعه هم گفت: « برای دربی کاملاً آماده‌ایم. در طول هفته باید فقط روی مسائل روحی و روانی کار کنیم. باید به بازیکنانم آگاهی بدهم که با چه تیمی بازی داریم. حریف‌مان بسیار قوی و قابل احترام است.

منبع: خبر آنلاین


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xydal

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسکوچیچ جایگزین منصوریان می شود!

منصوریان: کاملا برای دربی آماده هستیم
اسماعیلی خسته بود و تعویض شد