تاریخ انتشار: 1395/08/17 22:03
قربان‌زاده:
کد خبر: 250369

اخراج بختیاری زاده منصفانه نبود

بازیکن سپیدرود رشت با بیان این موضوع که نتایج سخت شده است می‌گوید قطعا تمام تلاشمان را می‌کنیم که در صدر بمانیم.
اخراج بختیاری زاده منصفانه نبود

میلاد قربان‌زاده در گفت و گو با فرتاک ورزشی درباره نتایج بازی‌های حریفان و حضورشان در صدر گفت: درست است که رقابت‌ها سخت شده است اما مهم این است که سپیدرود چه نتیجه‌ای می‌گیرد. 

وی درباره دیدار مقابل نفت‌مسجدسلیمان گفت: مسجدسلیمان هم بسته و دفاعی بازی می‌کرد و هم خیلی دوندگی داشتند. 

از او درباره اخراج سهراب بختیاری‌زاده پرسیدیم که اینطور پاسخ می‌دهد: اخراج آقای بختیاری‌زاده منصفانه نبود و ایشان فقط به داوری اعتراض کرد. 

مهاجم سپیدرود درباره اینکه چه شد نفت مسجدسلیمانی که مقابل آنها باختند به مرحله بعدی رقابت‌های جام حذفی صعود کردند می‌گوید: فوتبال ایران است و دیگر نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد. البته این را بگویم که مسجدسلیمان تیم خوبی است و به نظرم جایگاهش در اینجای جدول نیست. پیش از این هم به شما گفته بودم که در لیگ یک نمی‌توان به جدول نگاه کرد مخصوصا نیم فصل دوم.

او درباره عدم نتیجه‌گیری در بعضی از بازی‌ها گفت: با وجود آنکه صدرنشین جدول هستیم اما یک کم از جدول عقب ماندیم چون دو بازی بیرون از خانه را مساوی کردیم. مساوی‌ هم در بیرون از خانه نتیجه خوبی است اما می‌توانستیم با کسب 3 امتیاز فاصله‌مان را بیشتر کنیم. ملوان 2 بازی در خانه داشت و ما 2 بازی خارج از خانه خب همین کار را برای ما کمی مشکل کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xyovq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ دسته اول/ بختیاری زاده اخراج شد