تاریخ انتشار: 1395/08/21 17:12
کد خبر: 249721

وحید فاضلی: نتایج نساجی فقط و فقط حاصل تلاش و غیرت بازیکنان است

وحید فاضلی مربی تیم نساجی در مورد بازی با بادران گفت : شناخت خوبی از بادران داشتیم و در تمام دقایق بازی نمایش برتری را ارائه دادیم که حاصل آن پیروزی شیرین خارج از خانه شد تا حداقل مرهم موقتی بر مشکلات فراوان باشد .
وحید فاضلی: نتایج نساجی فقط و فقط حاصل تلاش و غیرت بازیکنان است

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، وی در مورد مشکلات نساجی گفت : شاید همه فقط مشکل مالی این تیم را شنیده باشند ولی واقعیت اینست که ما علاوه بر اینکه از لحاظ مادی حمایت نمی شویم از لحاظ معنوی هم هیچ حمایتی از بچه ها نمی شود و تنهای تنها به کار خود ادامه می دهیم و جالب اینست که با تمام مشکلات مالی و پشتیبانی برخی ها از نتیجه گرفتن ما ناراحت هستند!

 اینگونه کارها درست نیست چرا که ورزش عرصه مردانگی است چیزی که این روزها آن را کمتر احساس می کنم. 

یقینا از لحاظ مالی و پشتیبانی ضعیف ترین تیم لیگ هستیم ولی به لحاظ فنی از بهترین ها هستیم و کیفیت فنی بازیکنان و تیم ما در سطح بالایی هست و مطمئنا اگر مشکلات ما نبود تمرکز بچه ها بسیار بالاتر بود و رتبه بالاتری از امروز داشتیم.

وی افزود : نتایج خوب ما فقط و فقط حاصل تلاش و غیرت بچه ها بوده و کمترین توجهی به آنها نشده و شاید اگر رفاقت محمود فکری که این روزها نقش مدیریت و سرمربی را همزمان ایفا می کند ، با آنها نبود تیم حال و روزی به مراتب بدتر داشت . البته از حمایت های تماشاگران واقعی نباید بگذریم که باعث دلگرمی بچه ها است.

فاضلی در مورد بازی پیش رو مقابل پارس جنوبی گفت : پارس جنوبی را به خوبی آنالیز کرده ایم و کاملا شناخت داریم از آنها ولی توجه ما بیشتر به تیم خودمان هست ، چرا که ارائه کیفیتی نرمال از تیم ما یقینا برد ما را به دنبال دارد و اگر چه پارس جنوبی کیفیت دفاعی خوبی دارد ولی ما هم به لحاظ ایجاد موقعیت و فاز حمله تیمی توانا هستیم و به توانایی بازیکنانمان ایمان داریم. 

وی در پایان گفت : امیدوارم تماشاگران ما مثل همیشه حامی و مشوق بچه ها باشند و از لحاظ روحی آنها را کمک کنند تا در پایان به امید خدا با برد باعث خوشحالی آنها شویم تا مثل بازی با بادران یکی از رقبای اصلی و متمول خود را پشت سر بگذاریم تا همگان بدانند که این بچه ها بدون ریالی دریافتی چه کیفیت بالایی دارند.

مصاحبه: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xyqbq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وحید فاضلی: ده هفته است که محمود فکری به تنهایی بار تیم را بر دوش می کشد