تاریخ انتشار: 1395/10/04 14:11
کد خبر: 240801

رای دادگاه عالی اسپانیا درمورد شکایت پرس از آس

دادگاه عالی فوتبال اسپانیا شکایت مدیرعامل باشگاه رئال مادرید از سردبیر آس اسپانیا را وارد ندانست و مردود اعلام کرد.
رای دادگاه عالی اسپانیا درمورد شکایت پرس از آس

فلورنتینو پرس مدیرعامل باشگاه رئال مادرید اعاده حیثیت کرده و از روزنامه آس اسپانیا به خاطر آنچه که او نشر اکاذیب خوانده شکایت کرده است. دادگاه اما به سود آس اسپانیا رای داده و قاضی بر این باور است که آس تنها به نشر اطلاعات منتشر شده از سوی دو طرف مبادرت ورزیده و هرگز در این خصوص قضاوت نکرده است.

پرس به طور خاص از روزنامه آس اسپانیا و شخص آلفردو رلانیو سردبیر این روزنامه همچنین مدیر بخش اقتصادی این نشریه خوزه ماریا گا ده لیه‌بانا شکایت کرده بود.

قاضی دادگاه مطالب منتشر شده از سوی آس اسپانیا در خصوص فساد اخلاقی در آکادمی رئال مادرید را فاقد افترا و یا تهمت دانسته و در حکم خود آورده است: ما مطالب منتشر شده در آس را مطالعه کردیم، هیچ ابهامی داشت و در برخی مطالب از آنها سند و مدرک خواستیم که به طور کامل و دقیق به دادگاه تقدیم شد.

این در حالی است که سردبیر روزنامه آس اسپانیا، رلانیو به رغم پیروزی در این دادگاه در نامه‌ای خطاب به مدیرعامل باشگاه رئال مادرید آورده است: چیزی جز حقیقت نوشته نشده ما به هر حال اگر باعث ایجاد کدورت شده‌ایم عذرخواهی می‌کنم.

البته رلانیو در بخشی از نامه خود نیز آورده است: واقعا متاسفم که شما (فلورنتینو پرس) تا این حد تحت تاثیر اطرافیان خود هستید، اگر چاره‌ای ندارید لااقل افراد متخصصی را در اطراف خود استخدام کنید که اینگونه شمار ا به دردسر نیندازند.

لازم به ذکر است که پرس در این پرونده کوتاه نیامده و قصد دارد برای این موضوع درخواست تجدید نظر کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3675e9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یوونتوس در پی جذب هافبک‌های رئال مادرید و بارسلونا