تاریخ انتشار: 1395/09/16 13:00
کد خبر: 244801

درک کویت: به توهین های هواداران منچستر یونایتد افتخار می کنم

کویت هلندی خوشحال است که هواداران منچستریونایتد او را یک لیورپولی می دانند.
درک کویت: به توهین های هواداران منچستر یونایتد افتخار می کنم

به گزارش فرتاک ورزشی، درک کویت، مهاجم سابق باشگاه لیورپول در پیامی اعلام کرد که هواداران لیورپول را دوست داشته و افتخار می کند که بقیه او را یک لیورپولی می دانند. 

کویت در فاصله سال های 2006 تا 2012 در عضویت لیورپول بود و در این مدت 51 گل برای قرمزها به ثمر رساند که اکثر آن ها برای باشگاه بسیار مهم بودند. یکی از بازی های مهم او برای لیورپول، مقابل منچستر یونایتد در آنفیلد و هت تریک وی بود.

مهاجم فعلی باشگاه فاینورد، در لیگ اروپا هم گروه منچستریونایتد بودند و با وجود شکست تیم انگلیسی در بازی رفت، در اولدترافورد شکست 4 به 0 را متحمل شدند.

با وجود اینکه هواداران منچستریونایتد در اولدترافورد مرتبا به او توهین کردند؛  مرد هلندی از اینکه در آن جا او را یک لیورپولی دانستند، افتخار می کند.

 هواداران منچستر یونایتد او را 'اسکاوزر حرام زاده' خطاب کردند (اسکاوز به لهجه مردم منطقه مرسی ساید  و به مردم آن منطقه اسکاوزر می گویند) و این در حالی است که کاپیتان باشگاه منچستریونایتد نیز متولد آن منطقه است.

مهاجم هلندی در این خصوص گفت:

شما می دانید که من 6 سال برای لیورپول بازی کردم و باید بگویم که این بهترین دوران زندگی من بود. اخیرا مقابل منچستریونایتد بازی کردیم و اتفاقی در آن بازی رخ داد. 60 هزار هوادار منچستریونایتد علیه من فریاد می زدند و می گفتند: 'تو یک اسکاوزر حرام زاده ای'.طبیعتا این که تیم رقیب سر شما فریاد بزند، بهترین چیزی نیست که می تواند برای شما اتفاق بیفتد اما در واقع این باعث غرور من شد. من افتخار کردم که آن ها من را به عنوان یک اسکاوزر می شناسند زیرا مردم آنجا؛ مردمی خوب، سخت کوش و متعهد هستند. آن ها هیچ گاه تسلیم نمی شوند.

وی در پیامی به استیون جرارد که به تازگی بازنشسته شده است، گفت:

استیوی؛ می خواهم یک پیام به تو بدهم که هرگز تسلیم نشوی.به جنگیدن ادامه بده، مثبت فکر کن و تو می دانی هر چیزی که برای دوستانم اتفاق بیفتد، من به آن افتخار خواهم کرد. برایت بهترین ها را آرزو می کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3677qe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انگیزه من در تاتنهام فتح جام هاست