تاریخ انتشار: 1395/09/10 15:38
کد خبر: 245992

هررا: در بازی های ما بهترین بازیکن زمین، دروازه بان حریف است

آندر هررا معتقد است که روند نتیجه گیری و پیروزی های متوالی منچستر یونایتد باید زودتر از این آغاز شده و به همین خاطر کاسه صبر هواداران تیم لبریز شده است.
هررا: در بازی های ما بهترین بازیکن زمین، دروازه بان حریف است

به گزارش فرتاک ورزشی، منچستر یونایتد با مربیگری ژوزه مورینیو در رقابت های این فصل صاحب یک رکورد منفی شد. شیاطین سرخ علیرغم خریدهای نجومی، پس از ۱۷ سال بدترین شروع تاریخ این باشگاه را ثبت کردند. منچستر یونایتد از ۱۳ بازی ابتدایی خود فقط ۲۰ امتیاز کسب کرد. منچستر یونایتد در این هفته از رقابت های لیگ برتر به مصاف وستهام رفت و در پایان به نتیجه ای بهتر از مساوی دست نیافت. نکته جالب توجه در مورد بازی این بود که دروازه بان تیم وستهام در پایان به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

آندر هررا با اشاره به اینکه انتخاب دروازه بان حریف به عنوان بهترین بازیکن زمین گویای همه چیز است، گفت:

واقعاً نمی دانم چه بگویم. این روزها خوش شانسی به طور کامل از تیم ما رفته است. تیم ما خیلی خوب بازی می کند و تا همین هفته حداقل باید هشت امتیاز بیشتر از امتیازات فعلی را کسب می کردیم. در این بازی واقعاً شایسته پیروزی بودیم.

خبرنگاری از هررا می پرسد در این صورت (کسب هشت امتیاز)، منچستر یونایتد الان باید در جمع مدعیان اصلی قهرمانی قرار می گرفت، که هافبک اسپانیایی منچستر یونایتد اینگونه پاسخ داد:

بله به این دلیل که در همه بازیها از حریفان خود بهتر بودیم. نمی دانم این بدشانسی چه زمانی دست از سر ما بر خواهد داشت. البته کار ما از شانس گذشته و اگر عدالت در فوتبال اجرا می شد قطعاً وضعیت ما بهتر از این بود. اگر در هر بازی نیمی از فرصت هایی را که ایجاد می کنیم، وارد دروازه حریف شود قطعاً با تعداد گل های بالا حریفان را شکست می دهیم.

هررا به آمار موقعیت های ایجاد شده توسط دو تیم هم اشاره کرد که منچستر یونایتد ۱۷ و وستهام ۶ موقعیت گل داشتند. سپس هررا در ادامه گفت:

اگر دقت کنید در بازی منچستر یونایتد برابر تیم های برنلی، استوک سیتی، آرسنال و وستهام، بهترین بازیکن زمین دروازه بان های این چهار تیم بودند. ما می خواهیم کار را به خوبی انجام دهیم و برداشت خوبی هم از آن داشته باشیم. یعنی می خواهیم هم بازی خوبی ارائه دهیم و نتیجه لازم را بگیریم. ما با اشتیاق و تلاش زیاد بازی می کنیم، توپ های دوم را تصاحب می کنیم، موقعیت گلزنی ایجاد می کنیم، توپ را به خوبی به گردش در می آوریم، کنترل بازی را در اختیار داریم، شور و اشتیاق بیشتری نسبت به حریفان خود نشان می دهد، شوت های درون چارچوب داریم.

هررا در پایان هم گفت:

خاطرم هست که فصل گذشته همه می گفتند شوت بزنید؛ و الان که شوت می زنیم، نمی دانم در طول بازی چند بار به سمت دروازه حریف شوتزنی می کنیم، اما این شوتها گل نمی شوند. واقعاً باور کردنی نیست که ما تا این اندازه موقعیت از دست می دهیم به همین علت می گویم که باید حداقل شش یا هشت امتیاز بیشتر از الان داشته باشیم. اما همچنان امید داریم. امیدوارم پرنده خوشبختی در آسمان ما هم پرواز کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wpqor

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طاهری: تعویض قربانی و حیدری در دقیقه 85 دیر بود