تاریخ انتشار: 1395/09/21 12:08
کد خبر: 243701

گواردیولا: لستر واقعا عالی بود

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی بعد از شکست سنگین مقابل لستر گفت:این بازی نبود که می‌خواستم.
گواردیولا: لستر واقعا عالی بود

شب گذشته منچسترسیتی یک بار دیگر طعم تلخ شکست را مزه کرد. این تیم در زمین لسترسیتی، قهرمان شگفتی‌ساز فصل گذشته لیگ برتر 4 بر 2 بازنده شد.

پپ گواردیولا بعد از بازی اظهارداشت:به طور کلی این بازی نبود که من می‌خواستم. چون در همان ابتدای بازی در 4 دقیقه 2 بر صفر از حریف عقب افتادیم. باید اذعان کرد که لستر، روی ضد حمله فوق‌العاده خطرناک بود و عالی کار کرد.ضمن آنکه آنها بسیار خوب دفاع می‌کردند. وقتی صاحب توپ می‌شدند به سرعت خود را به نزدیکی‌های دروازه ما می‌رساندند.واقعا عالی کار می‌کردند. چون با توپ موقعیت‌های زیادی را خلق کردند.

او ادامه داد:تحت این شرایط ما تا پایان تلاش خود را انجام دادیم.به چیزی‌های هم رسیدیم.گل‌های هم زیدیم. البته در محوطه جریمه، بازی‌مان بد نبود.اما باید گفت که هنوز مشکل داریم.مشکلی که ربط به سیستم ندارد.چون با همین بازیکنان ابتدای فصل خیلی خوب دفاع می‌کردیم.

او ادامه داد: باید در این شرایط دومرتبه از جا بلند شده و همه چیز را آنالیز کنیم.به خصوص وضعیت روحی و روانی تیم که اولویت اول است.همینطور به خودم هم باید نگاهی بیندازم که چه کارهای باید انجام دهم و آنها نیز انجام دهند. باید درک کنیم که در بازی‌های اخیر امتیازاتی را از دست دادیم و باید تا جایی که امکان دارد به وضعیت سابق بازگردیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/367lbj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سال گذشته این بازی را باختیم و امسال نباختیم پس پیشرفت کرده ایم