تاریخ انتشار: 1395/09/20 21:39
کد خبر: 243797

برانکو در ارنج دقت کند قهرمان می‌شویم/پریموف در سطح پرسپولیس نیست

در مجموع مهدی طارمی از پرسپولیس و مهرداد کفشگری و معین عباسیان از پدیده، بهترین بازیکنان زمین بودند
برانکو در ارنج دقت کند قهرمان می‌شویم/پریموف در سطح پرسپولیس نیست

به گزارش فرتاک ورزشی،شاگردان برانکو ایوانکوویچ موفق به کسب 3 امتیاز ارزشمند خارج از خانه مقابل پدیده شدند و صدر جدول لیگ برتر را از تراکتورسازی پس گرفتند.

 

در همین رابطه «محمود کلهر» پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی جام نیوز، از تیم محبوبش به عنوان جدی‌ترین مدعی قهرمانی این فصل لیگ برتر یاد کرد.

 

وی با اشاره به اینکه شاگردان برانکو در نیمه اول اصلا نمایش خوبی نداشتند، گفت: پرسپولیس بر خلاف جهت بازی و روی خلاقیت رضاییان و مسلمان و شم گلزنی مهدی طارمی به گل اول رسید، اما در سمت دیگر، پدیده فوتبالی شناور و خوب ارائه کرد؛ هرچند در نهایت دست خالی زمین را ترک کرد.

 

کلهر درباره تیم تحت هدایت رضا مهاجری گفت: این تیم با مهره‌های بزرگ و باتجربه‌ای مانند مهرداد کفشگری که طراح بسیار خوبی در میانه زمین است، در کنار محسن یوسفی و میلاد کمندانی و عباسیان، موقعیت‌های زیادی روی دروازه پرسپولیس خلق کرد.

 

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص عملکرد رادوشوویچ، گفت: این بازیکن اجازه نداد غیبت بیرانوند احساس شود و روز به روز هم در حال بهتر شدن است.

 

وی ادامه داد: بی شک تاثیرگذارترین بازیکن پرسپولیس در نتایج کسب شده این تیم "سیدجلال حسینی" است که با کوله‌باری از تجربه در خدمت تیم است. متأسفانه برانکو فصل قبل این بازیکن را نخواست و شاید همین تصمیم ایشان پرسپولیس را از قهرمانی دور کرد. ضمن اینکه انصاری یک دفاع چپ کلاسیک است، ولی آقای برانکو اصرار به استفاده از این بازیکن در مرکز زمین دارد و طبیعتا اگر بازیکنی در پست تخصصی‌اش بازی کند بیشتر مثمرثمر خواهد بود.

 

کلهر در خصوص خط هافبک پرسپولیس نیز بیان داشت: محسن مسلمان یک طراح بسیار خوب است و پشت این بازیکن، کامیابی‌نیا با جنگندگی بسیار خوب در میانه زمین میدان‌داری می‌کند.

 

وی در ادامه افزود: وحید امیری که امروز گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند، بازیکنی است که کارش را با آرامش دنبال می‌کند و همواره باعث آزار مدافعان حریف شده است. ضمن اینکه در خط حمله طارمی تنهاست و به یک زوج بسیار خوب مثل علیپور نیاز دارد. علیپور قدرت تهاجمی پرسپولیس را بالا می‌برد.

 

محمود کلهر با بیان اینکه «پریموف در سطح پرسپولیس نیست» خاطرنشان کرد: این بازیکن به دلیل عملکرد ضعیفی که دارد، تاثیر منفی روی کار مهدی طارمی گذاشته است. پریموف بازیکنی سنگین و کند است و بهتر است از جوانانی مثل علیپور و زاهدی در این پست استفاده شود.

 

 

 

این پیشکسوت فوتبال ادامه داد: پرسپولیس امروز علیرغم کسب 3 امتیاز بازی، نتوانست نمایش خوبی ارائه کند. تیم پدیده هم از نظر مالکیت توپ و هم از نظر ایجاد موقعیت، عملکرد بهتری داشت. در مجموع مهدی طارمی از پرسپولیس و مهرداد کفشگری و معین عباسیان از پدیده، بهترین بازیکنان زمین بودند.

 

 

 

وی در پایان تصریح کرد: اگر آقای برانکو در مهره‌چینی دچار مشکل نشود، قطعا پرسپولیس یک پای قهرمانی این فصل خواهد بود.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/367lwj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


احساسی ترین پیام سرمربی پرسپولیس پس از بازی