تاریخ انتشار: 1395/12/11 23:54
کد خبر: 225773

مهاجم استقلالی به بازی پرسپولیس رسید

مهاجم استقلالی به بازی پرسپولیس رسید

بعد از کش و قوس‌های فراوان و شایعات مختلفی که حول بازی کردن یا نکردن شهباززاده برابر پرسپولیس به گوش رسیده بود؛ حالا همه موانع از برابر نفت تهران کنار رفته و دایی می‌تواند برای اولین بار از مهاجم سابق استقلال، در بازی با پرسپولیس رونمایی کند. 

 

گویا مشکل ثبت نهایی قرارداد شهباززاده، ماجرای قانون سازمان لیگ برای تسویه بدهی‌ها بوده است؛ نفتی‌ها که آه در بساط ندارند و بارها بازیکنانشان دست به اعتصاب و تعطیلی تمرینات زده‌اند نتوانسته بودند تا به امروز منابع تسویه بدهی‌ها را فراهم کنند؛ که بعد از پیدا شدن راه حل و رفع این مشکل، قرارداد شهباززاده با تایید کمیته انضباطی شکل رسمی پیدا کرد.

 

سرپرست نفت در این باره گفت: پیگیری‌هایی انجام دادیم و طبق قانون با پرداخت بدهی مجوز ثبت قرارداد سجاد شهباززاده صادر شد و اقدامات لازم در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال انجام شده و برای دریافت آی تی سی سجاد شهباززاده هم اقدامات لازم را واحد بین‌الملل باشگاه انجام می‌دهد و در 24 ساعت آینده کارت بازی بازیکن‌مان هم صادر می‌شود.

 

در روزهای قبل حواشی مختلفی درباره کم کاری مسئولان نفت در این ماجرا به قصد کمک به برتری پرسپولیس شنیده میشد! نقل و قول‌های عجیبی که از تبریز تا تهران به گوش می‌رسید و حالا مشخص شده که تاخیر در صدور کارت شهباززاده، به دلیل بدهی‌های نفت بوده است. بعد از سکوت فدراسیون و کمیته انضباطی برابر مصاحبه‌های تند و پر از اتهام مسئولان و بازیکنان تیم‌های مختلف نسبت به هم، گره کور پر از ابهام لیگ برتر هر روز پیچیده‌تر می‌شود. انواع و اقسام تهمت‌ها و اتهام‌هایی مثل تبانی هر روز شنیده می‌شود و کوچکترین واکنشی نسبت به حرف‌هایی که جنبه حقوقی دارند نشان داده نمی‌شود. نه از طرف فدراسیون، نه از طرف کمیته انضباطی که گویا نهایت وظیفه‌اش را محرومیت تماشاگران می‌داند؛ و جریمه مالی بازیکنان و باشگاه‌ها.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36a8pj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استارت شهباززاده با پرسولیس!