تاریخ انتشار: 1395/11/19 00:14
کد خبر: 230901

مس کرمان؛ به سرعت برق و باد به سمت بالای جدول

تیم فوتبال مس کرمان در ادامه‌ی نتایج بسیار خوب خود در دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته اول کشور به یک پیروزی دلچسب و مهم دیگر دست پیدا کرد.
 مس کرمان؛ به سرعت برق و باد به سمت بالای جدول

به گزارش فرتاک ورزشی، نزدیکی امتیازات دو تیم در نیمه‌ی بالای جدول و همسایگی آن‌ها سبب می‌شد که تقابل تیم‌های مس کرمان و بادران تهران از هر نظر یکی از مهمترین بازی‌های این هفته باشد.

هر دو تیم در دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته اول این فصل اوج گیری قابل ملاحظه‌ای داشتند و هر دو تیم می‌دانستند که پیروزی در این بازی می‌تواند آن‌‌ها را دربست به بالای جدول برساند.

این موضوع به خصوص برای تیم مس کرمان و شاگردان ابراهیم‌زاده از جذابیت بیشتری برخوردار بود چراکه آن‌ها در زمین خودی و برابر تماشاگران پرشور مس بازی می‌کردند.

نیمه‌ی اول بازی تحت فشار حساسیت بالای بازی چندان جذاب از کار در نیامد و دو تیم بیشتر در میانه‌ی زمین توپ را به چرخش درآوردند تا موقعیت‌های گل اندکی در این نیمه روی دروازه‌ی دو تیم نقش ببندد.

از اتفاقات مهم بازی در نیمه‌ی اول عدم اخراج بازیکن بادران بود که داور مسابقه در صحنه‌ای واضح از دادن کارت زرد دوم به علی‌آبادی اجتناب کرد تا حریف خیلی زود ده نفره نشود و این موضوع به شدت با اعتراض کرمانی‌ها روبرو شد.

اما داستان بازی در نیمه‌ی دوم متفاوت شد و تیم مس کرمان برای ضربه زدن به حریف خود بیشتر در زمین آن‌ها حضور پیدا کرد.

حملات مس خیلی زود هم جواب داد و برروی ارسال تیزهوشانه و دیدنی کیانوش میرزایی، مجتبی محبوب‌مجاز با جایگیری عالی و ضربه‌ای سری محکم توپ را وارد دروازه‌ی بادران کرد تا مسی‌ها به گل اول بازی دست پیدا کنند.

با به ثمر رسیدن این گل در دقیقه‌ی 54 سرعت بازی به شدت بالا رفت و علی‌رغم خرابی زمین مسابقه، دو تیم بازی جذاب‌تری را ارائه کردند.

تیم بادران که برای به ثمر رسیدن گل تساوی بی‌تابی می‌کرد از عقب نشینی‌ مسی‌ها بعد از گل خود استفاده کردند و در دقیقه‌ی 60توسط درویشی به یک ضربه‌ی پنالتی رسیدند.

اما سعید واسعی این ضربه را به بیرون زد تا دروازه‌ی شهدادنژاد بسته بماند و بازی با همان یک گل به سود مس ادامه پیدا کند.

با وجود اینکه بادران برای رسیدن به گل تساوی در این بازی حساس کاملا جلو کشیده بود اما این تیم مس کرمان بود که برروی ضد حملات سرعتی خود این موقعیت را داشت که گل دوم را هم به ثمر برساند ولی موقعیت‌های گل هر دو تیم یکی پس از دیگری از دست رفتند.

در دقیقه‌ی 75 بازی کریم اسلامی خیال مسی‌ها را برای تثبیت پیروزی خود راحت کرد و این بازیکن تیم بادران به دلیل توهین از داور بازی کارت قرمز گرفت تا میهمان ده نفره بازی را دنبال کند.

با تشویق شدید هواداران مس، انگیزه‌های این تیم برای حفظ سه امتیاز این بازی مهم چند برابر شده بود و آن‌ها با دل و جان و غیرت از گل خود محافظت کردند تا مسیر سبز مس با تثبیت این برد به سمت بالای جدول همچنان باز باشد.

مس با کسب سه امتیاز این بازی به رتبه‌ی چهارم جدول رسید و حالا با صدر جدول تنها دو امتیاز فاصله دارد.

در هفته‌هایی که کسب امتیاز بسیار مهم و حیاتی می‌باشد تیم مس کرمان خیلی عالی از بازی‌های خود امتیاز کامل کسب می‌کند تا به سرعت برق و باد به بالای جدول برسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36aany

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازی های خانگی اروند خرمشهر به ورزشگاه تختی آبادان منتقل شد