تاریخ انتشار: 1395/12/25 21:51
مدیرعامل آلومینیوم اراک مطرح کرد؛
کد خبر: 222697

محمودی: کمیته داوران در چیدمان داوران دقت نظر ندارد

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک گفت در انتخاب داوران از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال ابتکار عملی وجود ندارد.
محمودی: کمیته داوران در چیدمان داوران دقت نظر ندارد

به گزارش فرتاک ورزشی از اراک، مهندس محمودی اظهار داشت: همیشه تلاش میکنیم در خصوص  عملکرد داوران صحبتی نکنیم و قضاوت را بر عهده کارشناسان امر بگذاریم ولی متاسفانه در هفته های گذشته چیدمان داوران بسیار قابل تامل بوده است.

وی افزود: در بازی هفته گذشته ما برابر اکسین در شرایطی که یکی از حساس ترین دیدار های هفته بود کمیته داوران از داوری استفاده کرد که آن بازی دومین قضاوت ایشان در لیگ یک  بشمار می رفت و در بسیاری از مقاطع بازی با سوت های خود هر دو تیم را عصبی می کرد.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در ادامه تصریح کرد: از طرف دیگر داور چهارم بازی آلومینیوم برابر اکسین در چندین صحنه و با سختگیری فراوان با نیمکت ما در گیر شد و حتی مربی ما را اخراج کرد اما نه تنها رسیدگی به این موضوع صورت نگرفت بلکه بلافاصه در هفته بعد و بازی برابر نفت مسجد سلیمان یکبار دیگر از همان فرد بعنوان داور چهارم استفاده شد.

محمودی خاطر نشان کرد: همه تیم ها با شرایط بسیار سخت و با تمام توان تلاش میکنند ولی متاسفانه بنظر میرسد دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال دچار روزمرگی شده است و هیچ دقت نظر و ابتکاری در خصوص چیدمان داوران صورت نمی پذیرد.

محمودی در پایان خاطر نشان کرد: در چند بازی گذشته فارغ از برد و باخت به نحوه قضاوت ها اعتراض داریم و امیدواریم فدراسیون فوتبال و در راس آن آقای تاج تدابیر بهتری در این خصوص بیندیشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36able

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمودی: پاشازاده فردی امین، متعهد و دوست‌داشتنی است
مدیرعامل آلومینیوم اراک مطرح کرد؛

پاشازاده: مدیریت باشگاه برای رفع مشکلات مالی تلاشهای بسیاری می‌کند
حامی بزرگی به نام هیئت مدیره کارخانه آلومینیوم داریم؛

پاشازاده و واژه ای به نام تحول در آلومینیوم اراک
اختصاصی| نگاهی بر عملکرد فوق العاده مهدی پاشازاده؛