تاریخ انتشار: 1395/12/27 21:15
اختصاصی| فایل صوتی لیدر مقصر را مشخص کرد
کد خبر: 222325

اعتراف شفاف لیدر باشگاه نساجی به جنجال هواداران این تیم در بازی مقابل خونه به خونه

پنج روز از دیدار جنجالی و پرحاشیه دو تیم خونه به خونه و نساجی می گذرد، ولی عوارض این بازی نیمه تمام همچنان دامن فوتبال دو شهر را گرفته است و جنجال های زیادی به راه انداخته است.
اعتراف شفاف لیدر باشگاه نساجی به جنجال هواداران این تیم در بازی مقابل خونه به خونه

به گزارش فرتاک ورزشی از مازندران، نکته جالب اینجاست که در طی این سه روز، تلاش زیادی را از سوی رسانه های منتسب به دو تیم شاهدیم تا با ارائه سند و مدرک، طرف مقابل را مقصر این جریان قلمداد کنند ولی فایل صوتی سرلیدر باشگاه نساجی در یکی از گروه های هواداری تا حدود زیادی توانست سرنخ این جریانات را به دست مسئولان ذیربط بدهد.

این لیدر در این فایل صوتی اظهار داشت: بروید ببینید چه کسانی از مشروبات الکلی استفاده کردند و آتش بیار معرکه شدند و جنجال درست کردند.

وی در ادامه این وویس گفت: چقدر من فریاد کشیدم که باید این بازی ادامه پیدا کند و شما آرام باشید؟ ولی پس از این جنجال خوشحالی کردید و می گفتید بازی را سه بر صفر به نفع ما اعلام می کنند! 

سرلیدر نساجی در آخر صحبت هایش گفت: با این کار سر ما را بریدند ولی ما هم اجازه دادیم این کار را بکنند و یک دست و پا هم نزدیم.

گفتنی است، این اقدام لیدر نساجی سبب شد تا یکی از دیگر از لیدرهای این تیم واکنش شدیدی از خود نشان دهد و با ارسال فایل صوتی برای همدیگر در گروه های هواداری نساجی حسابی از خجالت همدیگر در آمدند و همدیگر را تهدید کردند.

گفتنی است، کمیته انضباطی پس از بررسی مدارک و فیلم های ارسال شده و مشاهدات ناظر بازی،  نتیجه بازی را سه بر صفر به سود خونه به خونه اعلام کرد.

فایل صوتی درگیری دو لیدر نزد فرتاک ورزشی موجود می باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36aepz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تشکیل کمیته حقیقت‌یاب درباره بازی نساجی و خونه‌به‌خونه
عضو فراکسیون ورزش مجلس خبر داد؛

مرثیه ای بر فوتبال قائمشهر و نساجی در یک روز تلخ!
اختصاصی| تنها آه و حسرتی باقی ماند؛

نساجی و درس عبرتی برای هوادارانش
اختصاصی| به بهانه رای کمیته انضباطی؛