تاریخ انتشار: 1395/12/18 12:57
اختصاصی| سرمربی گل گهر مطرح کرد؛
کد خبر: 224473

بگوویچ: دوست دارم همانند پرسپولیس، در لیگ یک قهرمان شوم

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد، قهرمانی این تیم در فصل جاری لیگ برتر قطعی است.
بگوویچ: دوست دارم همانند پرسپولیس، در لیگ یک قهرمان شوم

به گزارش فرتاک ورزشی از سیرجان، وینگو بگوویچ ضمن بیان این مطلب در مورد وضعیت فعلی گل‌گهر سیرجان گفت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و این هفته در یک بازی سخت پیروز شدیم. البته فعلاً نمی‌توان از سقوط حرف زد، ‌چون شش تیم شانس صعود به لیگ برتر را دارند. هر بازی مثل یک فینال است و من امیدوارم که بتوانیم این روند خوب را ادامه دهیم و در پایان به لیگ برتر صعود کنیم.

 

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در ادامه افزود: همه بچه‌های ما تا اینجا زحمت کشیده‌اند و امیدوارم در پایان لیگ برتری شویم. البته هدف باشگاه در ابتدای فصل صعود به لیگ برتر نبود، ولی حالا که تا اینجا جلو آمده‌ایم، باید به هدف فعلی‌مان که صعود به لیگ برتر است، برسیم. خوشبختانه باشگاه گل‌گهر امکانات خوبی دارد و لیاقت حضور در لیگ برتر را خواهد داشت.

 

بگوویچ در پاسخ به این پرسش که کدام تیم در لیگ برتر قهرمان خواهد شد، اظهار داشت: من فکر می‌کنم کار تمام شده و باید قهرمانی پرسپولیس را از حالا تبریک بگویم! بدون شک این تیم بهترین تیم ایران است و قهرمانی لیگ برتر را به برانکو، بازیکنان پرسپولیس، مدیریت باشگاه و هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم.

 

وی در مورد اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند در آسیا هم موفق باشد، گفت: آنها شروع خوبی داشتند و امیدوارم این روند را ادامه دهند. پرسپولیس می‌تواند در آسیا به موفقیت برسد. درضمن من برای دیگر نماینده‌های ایران آرزوی موفقیت دارم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36aj7e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست 20 نفره گل گهر مقابل مس رفسنجان اعلام شد
اختصاصی| یاران وینگو به خط شدند؛

گل گهر و امتیازاتی که با اشتباه وینگو از دست رفتند
اختصاصی| تفکرات اشتباه مقابل بادران؛

لیست 20 نفره گل گهر مقابل بادران+ترکیب احتمالی
اختصاصی| یاران وینگو به خط شدند؛