تاریخ انتشار: 1395/12/18 19:30
کد خبر: 224373

بوفون: از صمیم قلب امیدوار بودم که ناپولی رئال مادرید را شکست دهد

کاپیتان تیم فوتبال یوونتوس اعتراف کرد که تیمش برای کسب تمامی جام‌های این فصل کار سختی خواهد داشت و اینکه در مصاف تیم‌های ناپولی و رئال مادرید، طرفدار رقیب تیمش در سری A بود.
بوفون: از صمیم قلب امیدوار بودم که ناپولی رئال مادرید را شکست دهد

جان لوئیجی بوفون می‌گوید برای یوونتوس فتح سری A، جام حذفی ایتالیا و لیگ قهرمانان در فصل جاری مأموریت بسیار مشکلی است.

یوونتوس در سری A با حاشیه امنیتی هشت امتیازی صدرنشین است، در جام حذفی به لطف پیروزی 3 بر یک خود برابر ناپولی در بازی رفت مرحله نیمه نهایی در آستانه صعود به فینال قرار دارد و مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم با کسب پیروزی 2 بر صفر در خانه پورتو از شانس زیادی برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی برخوردار است.

با این حال بوفون معتقد است که کسب هر سه جام برای بانوی پیر کار سختی است. او به شبکه مدیاست پرمیوم گفت: بردن سه‌گانه کاری چالش برانگیز و حتی به زبان آوردن این واژه هم سخت است. من فکر می‌کنم تیمی که می‌خواهد سه‌گانه ببرد در عین حال که باید بلند پرواز باشد، باید با تواضع و فروتنی کارش را پیش ببرد.

بوفون افزود: برای تیم‌هایی مانند یوونتوس، رئال مادرید یا بایرن مونیخ احتمال هیچ چیزی را نمی‌توان رد کرد، اما شما همیشه باید با تواضع و فروتنی بسیار کارتان را انجام دهید. اگر متواضع باشید، هیچ رؤیای از دسترس‌تان خارج نیست. البته بردن اسکودتو به تنهایی هم معنایش این نیست که فصلی ناامید کننده داشته‌اید.

کاپیتان یوونتوس در ادامه فاش کرد که شب گذشته (سه‌شنبه) امیدوار بود که ناپولی بر رئال مادرید غلبه و به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

او درباره آن بازی که با شکست 3 بر یک نماینده ایتالیا خاتمه یافت، عنوان کرد: ناپولی مرا هیجان‌زده کرد. این را بدون ذره‌ای تردید و تعارف می‌گویم: من از صمیم قلب طرفدار ناپولی بودم، درست همان‌طور که در بازی رفت طرفدارش بودم. من برای ناپولی واقعاً احترام قائلم. این تیم مربی بسیار خوبی مانند مائوریتزیو ساری و شیوه بازی بسیار جالبی هم دارد. نانپولی 50، 55 دقیقه همپای رئال مادرید بازی کرد و تنها چند اتفاق سبب شد که رئال آن پیروزی بزرگ را کسب کند. این نتیجه اما نباید باعث شود ارزش کار ناپولی را کم بدانیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36ajxy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زیدان: عملکردمان ضعیف بود؟ نتیجه و صعودمان مهم است

رئال در جهنم ناپل/ شام آخر برای "ونگر"
یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا