تاریخ انتشار: 1397/11/12 17:20
کد خبر: 111649

جزئیات درآمد تیم ملی ایران در جام ملت‌ها فاش شد

با وجود اینکه تیم ملی ایران نتوانست در جام ملت‌های آسیا2019 موفقیتی را کسب کند، اما توانست درآمدی خوب را از حضور در امارات کسب کند.
جزئیات درآمد تیم ملی ایران در جام ملت‌ها فاش شد

 تیم ملی ایران با وجود شانس بسیار زیاد برای رسیدن به فینال جام هفدهم با شکست در برابر ژاپن از رسیدن به این مرحلۀ حساس بازماند تا سامورایی‌ها در زاید اسپورت سیتی ابوظبی به مصاف قطر بروند و سرنوشت قهرمان این دوره از رقابت‌ها مشخص شود.

پیش از آنکه AFC میزان پاداش تیم‌های حاضر در مرحلۀ نیمه نهایی و فینال و یا قهرمان این دوره از رقابت‌ها را مشخص کند، گمانه‌زنی‌های بسیاری در ارتباط با میزان رقم و شرایط پرداخت آن از داخل کشور صورت گرفته بود که سرانجام دبیرکل AFC  میزان دقیق پاداش‌های این دوره از رقابت‌ها را اعلام کرد.

بر اساس اعلام رسمی AFC تیم‌هایی که توانسته‌اند خود را به جمع 4 تیم برتر آسیا (نیمه‌نهایی) برسانند رقم 1 میلیون دلار را به عنوان پاداش دریافت خواهند کرد که این بدان معناست که تیم ملی کشورمان بابت حضور در مرحلۀ نیمه‌نهایی رقم 1 میلیون دلار را کسب خواهد کرد، اما این تنها پاداش تیم ملی نخواهد بود، چرا که در ادامه دبیرکل AFC اعلام داشت تمام 24 تیمی که در این تورنمنت حضور داشته‌اند سوای بر پاداش‌های صعود به مراحل بالاتر، رقم 200 هزار دلار را دریافت خواهند که باید گفت مجموعاً سود ایران از حضور در جام هفدهم رقم 1میلیون و 200 هزار دلار است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36kene

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ژاپن و کره حریفان تیم ملی ایران
آغاز برنامه ریزی فدراسیون برای جام ملت ها