تاریخ انتشار: 1397/08/06 11:47
کد خبر: 124325

عملکرد ضعیف فجر بی کلانتر؛ همیشه پای یک فلاح در میان است!

فجرسپاسی شیراز باعملکردی ضعیف، اصلا رنگ و بویی از مدعی در این فصل لیگ یک ندارد.
عملکرد ضعیف فجر بی کلانتر؛ همیشه پای یک فلاح در میان است!

فجرسپاسی که فصل گذشته با علی اصغر کلانتری جزو یکی از بهترین تیم‌های هجومی و دفاعی لیگ یک بود و تا هفته‌های آخر نیز مدعی اصلی صعود، در این فصل اما باوجود یارگیری‌های فراوان و ورود بازیکنان نامی به این تیم، اما اصلا شرایط در این تیم آرمانی نیست.

رسول فلاح مدیرعامل فجر در مصاحبه‌ای عنوان داشت "که به این دلیل با علی اصغر کلانتری به توافق نرسید چون می‌خواهد با آوردن مربی جدید، رتبه فجر نسبت به فصل قبل را بهتر کند"! حال که اصلا فجر نتایج خوبی نمی‌گیرد هیچ، مدیریت نیز به پای مربی ضعیف خود ایستاده و باهم درحال غرق شدن می‌باشند.

فجر در 3 فصل اخیر، با علی کلانتری دو بار مدعی صعود شد و در هر دو مرحله نیز در هفته‌های آخر از صعود باز ماند و دلیلی ندارد که مربی موفق را کنار گذاشت. مشخص نیست در سر فلاح چه می‌گذرد اما اگر به اول فصل و رفت و آمد وحید رضایی و سایر مربیان نگاهی بیاندازیم، درخواهیم یافت که اصلا فلاح نگاه فوتبالی به تیم فجر نداشته و با اهداف دیگری درحال ساختن تیم است.

این درحالی است که هواداران فجرسپاسی برای صعود به لیگ برتر لحظه شماری می‌کنند و چه تیم نتیجه بگیرد یا نه، به پای تیم خود ایستاده‌اند اما مدیریت باشگاه، بدون سخت‌گیری روی کادرفنی، درحال رقم زدن یکی از ضعیف‌ترین فجرهای تاریخ می‌باشد. هوادار به پای این تیم سوخته و ساخته و مدیریت باشگاه باید درک متقابلی از حرص و جوش هواداران داشته باشد و حداقل برای هواداران هم شده، کمی کار را جدی بگیرد زیرا فجر از لحاظ مهره‌ای یکی از تیم‌های خوب امسال است اما از لحاظ کسب نتایج، بدترین! که آنهم به کادرفنی و تفکراتی که به بازیکنان القا می‌کند برمی‌گردد.

نویسنده: حسین پنبه‌کار

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36kpnj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حمایت مدیرعامل فجرسپاسی از مجید صالح؛ نگاهمان را محدود به نتیجه نمی‌کنیم