تاریخ انتشار: 1396/01/19 23:24
روزنامه مجازی فرتاک ورزشی(شماره 24)؛
کد خبر: 218397

رازهای نهفته رامین و پرسپولیس!

بالاخره رامین رضاییان با پرداخت میلیون تومان از پرسپولیس جدا شد تا این بازیکن حداقل تا پایان این فصل در جمع سرخپوشان نباشد.
رازهای نهفته رامین و پرسپولیس!

قصه ناتمام پرسپولیس و رامین رضاییان بالاخره در نهایت با پا درمیانی سلطان علی پروین خاتمه پیدا کرد و این بازیکن با پرداخت مبلغ 200 میلیون تومان رضایت نامه اش را دریافت کرد تا از این پس و حداقل تا پایان این فصل در جمع سرخپوشان نباشد.

در این که برانکو باید مانع بازیکن سالاری می شد و چه کسی بهتر از رضاییان که یک بازیکن خودسر و یاغی بوده و شکی نیست سرمربی کروات سرخپوشان با علم به این موضوع  که می خواهد حالا حالاها در پرسپولیس بماند، قربانی خود را به مسلخ  فرستاد تا حساب کار همه دستشان بیاید.

برانکو از وقتی به پرسپولیس آمده است به یک چهره محبوب در جمع هواداران تبدیل گردیده  و این به واسطه کسب نتایج عالی در لیگ شانزدهم و در نهایت قهرمانی است که سالها هواداران منتظر آن بودند و به همین خاطر خوب می دانست که اگر در این برهه از زمان دست به این اقدام نزند، شاید هیچ وقت نتواند مانع برخوردهای خیره سرانه دیگر بازیکنان شود.

پرفسور حتی شفاعت واسطه هایی هم چون علی پروین را هم قبول نکرد تا بگوید حرف اول و آخر را خودش می زند و این می تواند هم خوب باشد و هم بد! خوب از این نظر بالاخره باید یکی در این باشگاه پیدا می شد که حرف اول و آخر را بزند و هر روز شاهد قهر و آشتی های بی مورد نباشیم تا سنگ روی سنگ بند نباشد.

اما بد از این منظر که اگر تصمیم گیرنده اول و آخر یک نفر باشد و حتی وساطت بزرگان هم کارساز نباشد، چه بسا یک فضای خفقان بوجود آمده و در یک پروسه زمانی نتیجه ای معکوس داشته باشد و این روی بد سکه است که امیدواریم این اتفاق در مورد پرسپولیس رخ ندهد.

24

* متن کامل عناوین روزنامه را در ذیل بخوانید:

*رضاییان با 200 میلیون پرسپولیسی ماند

بارسلونا، سلطان گلباران و کلین شیت در لالیگا

استقلال و پرسپولیس کدام ستاره‌های لیگ یکی را زیر نظر دارند؟

مس و ابراهیم‌زاده برای لیگ برتر بزرگ نشده اند؟!

*۶ پرسپولیسی در آستانه محرومیت از آسیا

ضرر چند وجهی پرسپولیس و رامین/ گذشتن از رضائیان معامله دو سر سوخت!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36lg6y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 رضاییان با 200 میلیون پرسپولیسی ماند