تاریخ انتشار: 1401/11/26 21:47
عواقب یک ترجمه حیرت انگیز
کد خبر: 10573

ردپای منچستر به پست اینستاگرامی امباپه باز شد!

ترجمه اشتباه کپشن پست اینستاگرامی امباپه، باعث جنجال هایی در رسانه های هوادار یونایتد شد.
ردپای منچستر به پست اینستاگرامی امباپه باز شد!

پاریسی ها دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را با شکست ناامید کننده برابر بایرن پشت سر گذاشتند. با این حال، شاگردان گالتیه امیدوار هستند تا در دیدار برگشت که در مونیخ برگزار می شود، این باخت را جبران کنند.

کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاریسی ها که در نیمه دوم به زمین مسابقه آمد، پس از دیدار شب گذشته، پستی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و هواداران تیمش را به جبران این نتیجه در آلیانز امیدوار کرد. این بازیکن به زبان فرانسوی نوشت: "هنوز همه چیز باقی مانده است."

اما اتفاقی که باعث شده است پای منچستر نیز به پست اینستاگرامی امباپه باز شود، یک اشتباه عجیب و ناخواسته در ترجمه کپشن به زبان انگلیسی است. در واقع بخاطر قرار دادن دایره قرمز رنگ در متن این عکس، گوگل ترنسلیت آن را به منچستر یونایتد ترجمه کرده که همین مسئله نیز باعث سردرگمی هواداران شیاطین سرخ شده است.

پس از این پست، هواداران منچستر به پست امباپه هجوم بردند و کامنت مارکوس رشفورد با یک ایموجی آتش، سبب شد تا آنها تصور کنند امباپه پالس مثبتی به این تیم داده است درحالیکه این تنها یک اشتباه در ترجمه کپشن بوده است.

این ترجمه حیرت‌انگیز تنها چند روز پس از آن صورت می‌گیرد که مشخص شد یونایتد، که توسط خانواده گلیزر برای فروش گذاشته شده است، قرار است موضوع پیشنهادی 4.5 میلیارد پوندی که از سوی یک صندوق سرمایه‌گذاری قطری به رهبری شیخ تمیم، امیر قطر ارائه شده را بررسی کند.

نکته جالب اینکه امیر قطر ارتباط مستقیمی با پاری سن ژرمن دارد، زیرا این باشگاه متعلق به سازمانی است که او در سال 2005 تأسیس کرد.

fmcwetni

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36mkz4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باخت بد موقع پاریس/ شکست یاران مسی قبل از بازی با بایرن