تاریخ انتشار: 1395/07/15 19:37
اختصاصی/
کد خبر: 257273

پیش بازی نساجی-استقلال اهواز/ تقابل دو استقلالی سابق در قائمشهر!

هفته نهم لیگ یک عصر فردا پیگیری می شود.
پیش بازی نساجی-استقلال اهواز/ تقابل دو استقلالی سابق در قائمشهر!

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، هفته نهم لیگ آزادگان پس از تعطیلی یک هفته ای به دلیل برگزاری رقابت های جام حذفی جمعه هفته جاری در شهرهای مختلف برگزار خواهد شد که در یکی از این دیدارها دو تیم ریشه دار نساجی  و استقلال اهواز در قایمشهر به مصاف هم می روند.

نساجی از ابتدای فصل با مشکلات مالی شدیدی دست و پنجه نرم می کند تا جایی که  در هفته جاری مدیرعامل این تیم در اقدامی عجیب غذای بازیکنان خوابگاه را به دلیل بی پولی قطع کرده و این موضوع با واکنش فکری، سرمربی این تیم همراه شده و تمام این مسایل در کنار هم موجب شده تا پرهوادارترین تیم شمال کشور با بحرانی جدی روبرو شود ولی علیرغم تمام این مشکلات شاگردان فکری نتایج نسبتا خوبی کسب کرده اند.

اما حریف جمعه نساجی، استقلال اهواز است که دو فصل پیش به لیگ دو سقوط کرد و با خرید امتیاز لیگ برتری فولاد نوین، فصل گذشته را در سطح اول فوتبال کشور سپری کرد و به دلیل مشکلات عدیده مالی دوباره به لیگ آزادگان سقوط کرد.

شاگردان فکری موفق شدند با 3 پیروزی، 4 تساوی و 1 شکست 13 امتیازی شوند و در رده شش جدول قرار بگیرند، نساجی که بازی های سختی در چند هفته آینده دارد این دیدار خانگی را بهترین فرصت سه امتیازی می داند تا با روحیه مضاعف به دیدار هفته دهم مقابل ملوان برود.

از بازیکنان کلیدی نساجی می تواند به محمد عباس زاده و حسن نجفی اشاره کرد که در به ثمر ساختن 12 گل زده این تیم نقش مهمی داشته اند.

اما آن طرف میدان هم استقلال اهواز تیم دست و پا بسته ای نخواهد بود. استقلال اهواز که خیلی زود پس از خرید سهمیه لیگ برتری به لیگ یک بازگشت ستاره سابق تیم خود حمیدرضا فرزانه ا به عنوان سرمربی برروی نیمکت خود نشاند تا شاید این مربی جوان بتواند اهوازی هارا از خطر سقوط نجات دهد.

استقلالی ها اهواز که چند سالی است با مهری های فراوان مسئولین همراه هستند وضعیت مالی وبی ندارند و در حال حاضر با 3 امتیاز در انتهای جدول قرار گرفته اند.

بدون تردید فکری و شاگردانش مقابل قعرنشین لیگ و در حضور چندین هزار نفری هوادارانشان به کمتر از سه امتیاز راضی نمی شوند. آنها خوب می دانند با توجه به تحرکات برخی از افراد نزدیک به تیم اگر نتوانند با پیروزی زمین مسابقه را ترک کنند احتمالا با حواشی زیادی روبرو خواهند شد. از آن طرف آبی پوشان اهوازی قطع به یقین با یک بازی بسته و دفاعی به دنبال کسب حداقل امتیاز خواهند بود.

در هر صورت باید منتظر ماند و دید که چه تیمی می تواند به آنچه از این بازی می خواهد دست یابد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36mvl7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرزانه: بازی جذاب و تماشاگرپسندی را در وطنی قائمشهر برگزار خواهیم کرد
سرمربی استقلال اهواز؛