تاریخ انتشار: 1395/06/25 15:10
اختصاصی/
کد خبر: 261301

کمال یا فرشید اسماعیلی/ رقابت میانه میدان

جمعه، دربی تهران برگزار می‌شود و رویارویی‌های حساسی بین ستاره‌های بزرگ دو تیم شکل می‌گیرد.
کمال یا فرشید اسماعیلی/ رقابت میانه میدان

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، استقلال برای بازیسازی در این بازی، باید از سد محکم کامیابی‌نیا عبور کند. منصوریان در دربی، دو گزینه برای بازی پشت مهاجمانش در اختیار دارد. فرشید اسماعیلی، که بازی آخر ستاره این تیم بود و بختیار رحمانی، که این فصل بازیساز اصلی آبی‌ها بوده است.

 

کمال کامیابی‌نیا:

 

بیرانوند این فصل در کنار نمایش خوب، خوش شانس بوده پشت سر بازیکنانی بازی کرده که اجازه نمی‌دهند زیاد توپ روی دروازه او بیاید. تا قبل از بازی با تراکتورسازی، بیرانوند این فصل کمتر مجبور به واکنش شده بود. یکی از دلایل این موضوع، درخش فوق العاده کمال کامیابی‌نیاست. برنده همیشگی جنگ‌های میانه میدان، که به بازیکنان خلاق حریف اجازه موقعیت سازی نمی‌دهد و بلافاصله بعد از گرفتن توپ، بازیکنان تهاجمی تیمش را صاحب توپ می‌کند.

 

فرشید اسماعیلی:

 

محبوب سکوها، نماد اعتراض به علیمنصور، محجوب و دوست‌داشتنی. فرشید اسماعیلی برخلاف انتظارها در این فصل بار زیادی را به دوش خواهد کشید. در کنار این که روزبه چشمی مصدوم شده و فرشید باقری هم فاصله زیادی با سطح توقعات دارد، اسماعیلی با تعویض در دیدار مقابل ماشین‌سازی، چهره‌ای ویژه پیدا کرد. اولین طعنه‌ها از روی سکو به واسطه نمایش خوب فرشید اسماعیلی و تعویض اش رخ داد. اسماعیلی در دربی انگیزه بالایی دارد تا نشان بدهد که لایق این همه تشویق است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36mylz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صحبت های جالب منصوریان برای بازیکن جوان استقلال