تاریخ انتشار: 1396/11/04 17:56
کد خبر: 163197

کامیابی‌نیا چه بازی‌هایی را از دست داد؟

کامیابی‌نیا در بدترین شرایط ممکن مصدوم شد. حالا ربیع‌خواه تنها گزینه برانکو در این یک ماه پرفشار است. مگر اینکه نوراللهی بتواند جای کمال را پر کند.
کامیابی‌نیا چه بازی‌هایی را از دست داد؟

 بی‌احتیاطی کمال کامیابی‌نیا کار دست‌اش داد و یک ماه از میادین به دور خواهد بود. یک ماهی که تاثیر زیادی در سرنوشت قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر دارد و همچنین مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هم در انتهای آن شروع خواهد شد. کامیابی‌نیا در تاریخ ۲۶ دی مصدوم شد و احتمالا تا همین روز از بهمن ماه از میادین به دور خواهد بود. کمال بازی با پیکان، سپاهان و نفت آبادان را قطعا از دست داده و شانس‌اش برای حضور در اولین مسابقه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا هم کم خواهد بود.

 

۶ بهمن؛ پیکان

تنها شکست پرسپولیس در لیگ هفدهم مربوط به بازی رفت مقابل همین پیکان است. حالا در بازی برگشت که برانکو تیم‌اش را برای انتقام به زمین می‌فرستد، کمال دست‌اش را خالی گذاشت.

 

۱۳ بهمن؛ سپاهان

انقدر بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب از آب در می‌آید که چند سالی است نام این تقابل را ال‌کلاسیکو گذاشته‌اند. از آن سو سپاهان هم برخلاف رتبه‌‌اش در جدول، بازیکنان خوبی دارد. به خصوص در چند بازی اخیر که با پنج هافبک به میدان می‌رود و پرسپولیسِ بدون کمال شاید میانه میدان را خیلی زود ببازد.

 

۱۸ بهمن؛ نفت آبادان

پرسپولیس در جام حذفی هم از نفت آبادان باخت و از این جام کنار رفت. حالا سه هفته دیگر در لیگ برتر باید انتقام آن شکست را بگیرد. فصل قبل هم نفت آبادان موفق شده بود پرسپولیس را ببرد و برانکو کینه‌ای قدیمی از این تیم دارد.

 

۲۴ بهمن؛ لیگ قهرمانان آسیا

اولین هفته لیگ قهرمانان آسیا از ۲۴ بهمن استارت می‌خورد. مسابقه‌ای که پرسپولیس با برنده الفیصلی و نسف بازی می‌کند. کمال شاید تا آن زمان به میادین برگردد. هر چند که در مورد میزان آمادگی‌اش و حضورش در آن مسابقه، هنوز شک و شبهه وجود دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36rg8y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی ملوان-ماشین سازی؛ بحران‌زدگان به هم رسیدند
دست‌نشان و خطیبی به دنبال نجات از مرداب؛