تاریخ انتشار: 1396/03/17 14:48
کد خبر: 205473

مطهری: تاکید ما حفظ اسکلت فصل گذشته است

حمید مطهری مربی تیم پیکان می گوید که برخی موضوعات برای تمدید قرارداد بین او و باشگاه وجود داشت که با تعامل به نتیجه رسید.

حمید مطهری مربی فصل گذشته پیکان که روز گذشته قرارداد خود را این تیم تمدید کرد، در این خصوص گفت: پیکان جایی بود که فصل گذشته زحمت زیادی کشیدیم. البته فقط ما نبودیم و عملکرد خوب سه ضلع مدیریت، کادر فنی و بازیکنان بود که پیکان توانست به ثبات برسد و نتایج جالب توجهی بگیرد. طبیعی است که وقتی تیم به اینجا می رسد توقعات بالا می رود. من پیکان را دوست دارم و همینطور شخص آقای جلالی که مثل پدرم هستند. فضای باشگاه پیکان هم چون آرامش زیادی دارد برای من دوست داشتنی است.


مطهری ادامه می دهد: یک سری موضوعات بود که با تعامل دو طرفه به نتیجه رسیدیم. همینجا جا دارد از تیم هایی که به من لطف داشتند و پیشنهاد دادند تشکر کنم. یکساله با پیکان تمدید کردم و تیم خوب و قابل احترامی را برای فصل آینده آماده می کنیم.


مربی پیکان در خصوص جدایی برخی بازیکنان کلیدی پیکان در فصل گذشته و اینکه این تغییرات در روند تیم تاثیرگذار خواهد شد یا خیر ، عنوان کرد: طبیعی است تیمی که فصل خوبی را پشت سر می گذارد پیشنهاداتی برای بازیکنان و کادر فنی اش داشته باشد. علیرغم اینکه منشا و یزدانی از تیم جدا شدند، تاکید ما این است که اسکلت فصل گذشته حفظ شود و با اضافه کردن چند یار جایگزین تیم خوبی را آماده مسابقات کنیم.


مطهری در ادامه در مورد خریدهای جدید و تمدید قرارداد با بازیکنان گفت: حجت حق وردی و مهدی مومنی دو بازیکن خوب فصل گذشته هستند که به تیم اضافه شده اند. در این میان بازیکنانی که هنوز تمدید نکردند و در آستانه جدایی قرار دارند، بهتر است که تمدید کنند چرا که در فضای پیکان بهتر می توانند فعالیت کنند و سال آینده می توانند با پیشرفت بهتر، انتخاب خوبی داشته باشند. همینجا جا دارد از بازیکنانی که تمدید کردند هم تشکر کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36vn79

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره مورد علاقه برانکو از پرسپولیس دور شد