تاریخ انتشار: 1396/09/06 09:55
کد خبر: 172025

اخبار لژیونرهای ایرانی شاغل در لیگ های خارجی!

باز هم درخشش کاوه رضایی و علیرضا جهانبخش در صدر اخبار لژیونرهای ایرانی شاغل در لیگ های خارجی قرار گرفت.
 اخبار لژیونرهای ایرانی شاغل در لیگ های خارجی!

در ادامه رقابت های لیگ فوتبال در کشورهای مختلف، بازیکنان ایرانی در ترکیب تیم هایشان به میدان رفتند که در بین آنها کاوه رضایی و علیرضا جهانبخش باز هم برای تیم های خود گلزنی کردند.

در لیگ بلژیک، تیم شارلوا در یک بازی خارج از خانه در زمین تیم واسلند به میدان رفت و در پایان موفق شد به برتری دو بر صفر دست یابد. در این دیدار کاوه رضایی که به طور کامل برای تیمش بازی کرد، پاس گل اول تیمش را داد و گل دوم شارلوا را هم به ثمر رساند تا به درخشش خود در لیگ بلژیک ادامه دهد. با این پیروزی، شارلوا با یک بازی بیشتر، ۳۴ امتیازی شد و جایگاه خود در رده دوم جدول را مستحکم کرد.

تیم اوستنده هم که ۹۰ دقیقه از وجود رامین رضاییان در ترکیب خود سود می برد، با یک گل میهمان خود تیم اوپن را مغلوب کرد. اوستنده با کسب این برد توانست با ۱۸ امتیاز به رده دوازدهم جدول رده بندی برسد.

در رقابت های لیگ برتر روسیه، تیم آمکار موفق شد به لطف گلزنی سعید عزت اللهی حریف خود دینامومسکو را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد. عزت اللهی گل دوم تیمش را در دقیقه ۶۸ به ثمر رساند و به طور کامل برای تیمش بازی کرد. خبرگزاری چمپیونات روسیه با اختصاص نمره ۸/۵ به سعید عزت اللهی، او را به عنوان بهترین بازیکن آمکار در هفته سیزدهم لیگ روسیه انتخاب کرد. هم اکنون تیم آمکار با ۲۱ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد.

در سوپرلیگ یونان، کریم انصاری فرد در این هفته به طور کامل در ترکیب المپیاکوس به میدان رفت. المپیاکوس در این هفته دیدار خارج از خانه خود را با نتیجه ۳ بر یک کرکرا را مغلوب کرد تا با ۲۳ امتیاز به صدر جدول لیگ یونان صعود کند.

در دیگر دیدار سوپر لیگ یونان، پانیونیوس در غیاب مسعود شجاعی و در حضور ۹۰ دقیقه ای احسان حاج صفی، در خانه به مصاف پائوک رفت و به نتیجه ای بهتر از تساوی ۲ بر ۲ دست نیافت. با این نتیجه، پانیونیوس ۱۶ امتیازی شد و به رده ششم جدول سقوط کرد.

در رقابت های لیگ هلند، علیرضا جهانبخش باز هم در ترکیب تیمش درخشید. جهانبخش در دیدار شنبه شب تیمش برابر توئنته، در دقیقه ۶۵ گل اول تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. جهانبخش پنج دقیقه بعد پاس گل دوم تیمش را داد تا آلکمار در پایان به پیروزی دو بر صفر دست یابد. آلکمار هم اکنون با ۱۳ بازی و ۲۸ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی لیگ هلند قرار دارد.

همچنین، هیرنفین هم در حضور ۶۶ دقیقه ای رضا قوچان نژاد در خانه مغلوب تیم زوله شد. در این دیدار، هیرنفین با نتیجه ۲ بر یک مغلوب زوله شد.

در لیگ ستارگان قطر، تیم الخور در بازی این هفته خود موفق شد با تک گل دقیقه ۸۴ سروش رفیعی برابر تیم السیلیه به برتری دست یافت و با ۱۰ امتیاز به رده ششم جدول رده بندی رسید. سروش رفیعی پس از این بازی در بین بازیکنان برتر هفته نهم لیگ ستارگان قطر قرار گرفت.

السد قطر تیم دوم جدول رده بندی لیگ ستارگان قطر در یک بازی خانگی با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب لخویا شد. پورعلی گنجی که به طور کامل در این بازی به میدان رفت، پس از پایان بازی به دلیل مصدومیت راهی بیمارستان شد. با این شکست، السد جایگاه دوم جدول را از دست داد تا با ۲۱ امتیاز به رده سوم جدول سقوط کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36x5l7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیام علیرضا جهانبخش به سعید عزت‌اللهی: بیا لیگ هلند